Like us for get Notifications

PADANS MUKA! Siti Balas Komen Biadap Dengan Cara 'Baik Punya'

KOMEN balas Datuk Siti Nurhaliza Tarudin, 36, kepada pengguna Instragram yang memberi komentar biadap kepadanya benar-benar 'memberi pengajaran' kepada pengguna tersebut.
Komentar pengguna Instagram yang bernama Choomyncheeky yang mengatakan Siti sebagai seorang yang suka meraih perhatian dinyatakan secara biadap hingga mengguris perasaan Siti.
"Wanita ini benar-benar aneh, dari hendak kahwin sampai mengandung semua rahsia, sungguh melucukan dan dia sebenarnya seorang yang suka meraih perhatian," tulis Choomynecheeky yang merujuk kepada pendirian Siti yang masih merahsiakan perihal kehamilannya.
Tidak melatah dengan komen itu, Siti lantas memberi 'nasihat' kepada Choomynecheeky agar 'keluar' dari 'halaman rumah' Instagram itu.
"Maaf anda mengundang persekitaran yang negatif dalam rumah ini, saya kena lakukan ini (blocked) supaya anda boleh tenang dan bergembira tanpa memikirkan masalah saya bye! tulis Siti.

- Sinar Haria
PADANS MUKA! Siti Balas Komen Biadap Dengan Cara 'Baik Punya' PADANS MUKA! Siti Balas Komen Biadap Dengan Cara 'Baik Punya' Reviewed by Tular Lagi on 1:14 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.