Like us for get Notifications

Tergamak Suami Dtg Hantar Surat Cerai Ketika Isteri Sedang Melawan Sakit Kanser Rahim Tahap 4


Setiap insan yang melalui detik sukar dalam hidup terutamanya menghidapi sakit yang serius sudah pasti memerlukan sokongan yang tidak berbelah bagi dan berterusan daripada orang tersayang.

Sokongan orang tersayang dan ahli keluarga kepada pesakit kanser bukan sahaja meringankan beban mereka, malah memberi impak kepada pesakit untuk cepat sembuh dan bersemangat meneruskan kehidupan.

Namun cerita isteri ditinggalkan suami ketika sakit, isteri terpaksa ke hospital seorang diri untuk mendapat rawatan dan seumpamanya bukanlah kisah baru dalam segelintir masyarakat kita, walaupun dilihat agak kejam tetapi itulah hakikatnya ada yang terjadi.

Dikongsikan oleh seorang seorang pegawai perubatan bernama Mohd Faizal Nor Azmi di mana berlaku di depan matanya ketika bertugas kisah yang cukup menyedihkan sehingga air matanya mengalir.

Jom kita perkongsian beliau.


Hari yang cukup emosi kepada saya, saya tidak dapat menahan diri daripada menangis.

Di saat si isteri merana kanser rahim stage 4, mengharapkan kasih si suami meneman dan memberi sokongan, si suami tanpa perikemanusiaan datang ke hospital membawa sepucuk surat perintah hadir mahkamah tuntutan cerai oleh si suami.

Pesakit terbaring bercuraian air mata, tidak mampu mengangkat kepala apatah lagi merayu pada sang suami.

Pergi mampus kisah cinta. Aku rasa semua itu tak wujud.

Apapun, mungkin ada kisah suami isteri di sebalik kejadian ini kita tidak tahu, harap wanita ini tabah. -Siakapkeli.my
Tergamak Suami Dtg Hantar Surat Cerai Ketika Isteri Sedang Melawan Sakit Kanser Rahim Tahap 4 Tergamak Suami Dtg Hantar Surat Cerai Ketika Isteri Sedang Melawan Sakit Kanser Rahim Tahap 4 Reviewed by Tular Lagi on 12:51 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.