Like us for get Notifications

Tergamak....Suami Lelong Anak Kandung ,Untuk Beli Dadah ,Malang Buat Isteri




Kuala Lumpur: “Saya lari daripada suami pertama kerana dia penagih tegar dan sanggup melelong anak kandung sendiri untuk membeli dadah.

“Malang sungguh nasib saya kerana perkahwinan kedua juga berdepan tekanan sama. Lelaki yang pada awalnya nampak segak dan bergaya bukan saja hamba dadah, malah panjang tangan serta mempunyai rancangan menjual anak tiri untuk kesenangan hidup,” kata Rozana, 35.

Menurut ibu kepada empat anak ini, dia serik untuk bersuami lagi kerana bimbang terperangkap dalam jerat penagih dadah, sama seperti apa yang dilaluinya sebelum ini.

“Perkahwinan dengan suami pertama dikurniakan tiga anak. Walaupun rahsia suami menagih terbongkar di pertengahan usia pernikahan kami, namun saya setia kerana memikirkan nasib anak-anak.

“Sehinggalah suami merebut anak yang baru dilahirkan untuk dijual di sempadan. Ketika itu tidak ada sekelumit kasih yang tinggal kecuali perasaan benci membuak-buak.


HMO

Tergamak....Suami Lelong Anak Kandung ,Untuk Beli Dadah ,Malang Buat Isteri Tergamak....Suami Lelong Anak Kandung ,Untuk Beli Dadah ,Malang Buat Isteri Reviewed by Tular Lagi on 8:27 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.