Like us for get Notifications

Tahniahh Hafidz Roshdi !!! Akhirnya Playboy itu ditundukkan jua



Tahniah diucapkan kepada pelakon drama Tundukkan Playboy Itu, Hafidz Roshdi yang telah selamat diijabkabul bersama pasangannya, Nurul Shuhada sekitar jam 11 pagi tadi di rumah pihak perempuan, Perlis. Berita gembira itu turut dikongsikan Hafidz di akaun Instagramnya.









Majlis yang serba serderhana itu bertambah meriah dengan kehadiran ahli keluarga pihak lelaki dan perempuan serta teman rapat pasangan suami isteri. Pasangan pengantin pula kelihatan sama manis dengan memakai baju serba putih diatas pelamin yang cukup indah.

Dalam pada itu Hafidz juga sempat bercerita tentang hubungan beliau dan isteri yang sudah berkenalan lebih daripada tiga tahun, malah sebelum Hafidz menceburi bidang lakonan lagi. Pasangan ini kemudiannya mengikat tali pertunangan pada 30 November lalu.


Mahupun begitu tidak banyak gambar dikongsikan oleh Hafidz dan isteri. Tapi walau apapun semoga perkahwinan Hafidz Roshdi dan isteri akan berkekalan sehingga ke jannah. Amin! (rkty/w)
Tahniahh Hafidz Roshdi !!! Akhirnya Playboy itu ditundukkan jua Tahniahh  Hafidz Roshdi !!!  Akhirnya Playboy itu ditundukkan jua Reviewed by Tular Lagi on 10:31 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.