Like us for get Notifications

Hamil 4 Bulan, Fasha Sandha Nampak Manis Dengan Hijab



Rasanya memang betullah bila orang tua kata yang ibu mengandung ni ada serinya. Walaupun tanpa mengenakan solekan tebal, tetap akan nampak kemanisannya tau. Effortless beautykatanya.


Kerusi PERCUMA dari AirAsia [ klik untuk selanjutnya ]



Buktinya, Fasha Sandha yang kini sedang hamil 4 bulan sentiasa nampak cantik, malah ada yang kata Fasha nampak lebih cun ketika mengandung ni.

Tak percaya? Tengok sahajalah wajah terbaru Fasha di laman Instagramnya. Memang nampak kelainan, lebih-lebih lagi bila dia dilihat mengenakan hijab.



fasha2 Hamil 4 Bulan, Fasha Sandha Nampak Manis Dengan Hijab



Untung jadi orang cantik. Pakai apapun nampak mengancam. Memberi respon kepada imej berhijab Fasha, ramai peminat yang mendoakan agar pelakon itu akan mengekalkan penampilan muslimah tersebut.

Namun, kalau anda nak tahu, penampilan berhijab itu adalah demi menjayakan watak Hanna dalam drama berjudul Selamat Pengantin Madu untuk slot Zehra di TV3.
Antara pelakon lain yang turut terlibat dalam drama ini ialah Aiman Hakim Ridza dan Eina Azman. Mesti para peminat mereka tidak sabar nak tonton i bukan? Best ke eh? Sama-sama kita nantikan.-ohbulan
Hamil 4 Bulan, Fasha Sandha Nampak Manis Dengan Hijab Hamil 4 Bulan, Fasha Sandha Nampak Manis Dengan Hijab Reviewed by Tular Lagi on 10:00 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.