Like us for get Notifications

Foto Hanis Zalikha Digelar Pelacur Gara-Gara Tayang Perut

>>> Inilah kelebihan Proton IRIZ yang perlu anda tahu

Hanis Zalikha merupakan seorang pengacara yang mula meningkat naik namanya, jika dahulu beliau pernah menyekat pengikut Instagram gara-gara menegurnya berpakaian seksi. Kali ini lebih panas.

Kali ini, sekali lagi pengacara jelita ini dikritik hebat tau. Semuanya kerana Hanis berpakaian hingga menampakkan sebahagian perutnya.

Kalau korang nak tahu, foto ini sebenarnya diambil ketika sesi fotografi bersama majalahCosmopolitan Malaysiauntuk edisi terbaru.



10411021 10152312018136793 3540898385161313651 n 630x420 PANEH! Foto Hanis Zalikha Digelar Pelacur Gara Gara Tayang Perut


Difahamkan, foto ini telah dimuat naik oleh sebuah laman sosial blog hiburan terkenal. Dek kerana itu, ada beberapa peminat yang mendakwa Hanis semakin seksi setelah popular.


Lebih teruk lagi apabila Hanis turut digelar pelacur. Fuh! Sampai macam tu sekali marahnya. Hmm, apa nak hairan,keyboard warriors memang pantas dalam memberikan kata-kata yang ‘menusuk kalbu’ ni.
haniscomment PANEH! Foto Hanis Zalikha Digelar Pelacur Gara Gara Tayang Perut


Kalau diikutkan, gambar ini tak adalah over sangat, tapi…iyalah apabila berpakaian terdedah sikit, pasti ramai yang marah kan?

Dalam pada itu ada juga yang tertunggu-tunggu foto ini diambil dan di-edit oleh Amran Fans. Maklumlah, Meran kan peminat setia Hanis Zalikha.

Haha, ini bayaran yang perlu di bayar untuk sesiapa yang bergelar artis. Bukan senang untuk memuaskan hati semua orang. Apapun kita tunggu apa komen Hanis Zalikha. TUNGGU.
Foto Hanis Zalikha Digelar Pelacur Gara-Gara Tayang Perut Foto Hanis Zalikha Digelar Pelacur Gara-Gara Tayang Perut Reviewed by Tular Lagi on 9:34 PM Rating: 5

3 comments:

  1. Itulah padahnya suka sangat tayang aurat..

    ReplyDelete
  2. mengelarkan seseorang sebagai pelacur ada lah keterlaluan...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.