Like us for get Notifications

Izreen Lega Dapat Hak Penjagaan Penuh Anak

Inilah kelebihan Proton IRIZ yang perlu anda tahu

Pelakon Izreen Azminda menjelaskan Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan pada 30 September lalu telah memberikan sepenuhnya hak penjagaan anak, Muhammad Umar Adrian kepadanya selepas bercerai dengan bekas suaminya, Muhammad Riza Baharuddin pada bulan Jun lalu.

"Saya tidak tahu jika dia ke mahkamah tersebut pada tarikh lain, tetapi jika ada wartawan melihatnya pada 30 September lalu, memang dia ada di sana bagi kes tuntutan anak. Saya juga berada di situ. Dan Alhamdulillah, mahkamah memutuskan hak penjagaan anak diberikan sepenuhnya kepada saya," ujar Izreen yang dipetik daripada mStar Online.


Dalam pada itu, biarpun tidak menghalang Riza untuk bertemu anak mereka, Izreen tidak membenarkan anaknya bermalam dengan bekas suaminya itu.

"Buat masa ini, jika dia ingin berjumpa dengan Umar, ia perlu dibawah pengawasan saya sendiri atau dengan wakil saya yang boleh dipercayai.

"Bukannya apa, Riza pun sibuk dengan pelbagai kerja-kerja penggambaran, takut jika dia tiada masa untuk menjaga Umar. Mungkin selepas beberapa tahun kemudian saya akan membenarkan dia bermalam dengan Umar," tambah Izreen lagi.

Untuk rekod, Izreen dan Riza telah mendirikan rumah tangga pada 31 ogos 2012 dan bercerai pada 9 Jun 2014 selepas dua tahun berkahwin
Izreen Lega Dapat Hak Penjagaan Penuh Anak Izreen  Lega Dapat Hak Penjagaan Penuh Anak Reviewed by Tular Lagi on 8:11 PM Rating: 5

1 comment:

Powered by Blogger.