Like us for get Notifications

Norman beri nasihat dan semangat kepada Abby.

Abby Abadi Muat Naik Screenshot Norman Hakim


Ternya kehidupan selebriti bernama Abby Abadi ini seringkali menjadi perhatian peminat industri hiburan tanah air.Apa saja yang dimuat naik dilaman sosial pasti akan menjadi bualan.

Mana taknya, baru je kami nak keluar lunch, kami dapat kiriman emel mengenai berita sensasi yang mengatakan pengikut Instagram ibu tunggal ini menginginkan dia bersatu kembali dengan bekas suami.

Bekas suami yang mana satu? Hehe, dah tentulah Norman Hakim. Pelik tapi benar. Itulah yang menjadi persoalan dalam hati kami hingga kini.
Screen Shot 2014-10-07 at 12.54.42 PMScreen Shot 2014-10-07 at 12.55.00 PM


Kalau korang nak tahu, Abby ada memuat naik screenshot perbualannya bersama Norman Hakim tau. Sebenarnya dalam perbualan tersebut, Norman memberikan nasihat dan semangat buat Abby.

Iyalah, ketika ini kan Abby berdepan dengan pelbagai dugaan, termasuklah kes bekas suaminya, Farhan. Jadi, kami rasa sebagai bapa kepada anak-anak Abby, mungkin Norman rasa bertanggungjawab memberikan kata-kata semangat.

Tetapi, nampaknya pengikut Abby seronok melihat foto tersebut hingga ada yang mendoakan Norman dan Abby kembali bersama. Ayyooo..bukannya kami tak setuju, tapi apa pula kata Memey Suhaiza nanti?


Screen Shot 2014-10-07 at 12.55.50 PMScreen Shot 2014-10-07 at 12.56.04 PMScreen Shot 2014-10-07 at 12.56.16 PM


Setahu kami, hubungan Abby dan Norman sekeluarga memang baik. Malah, anak Norman dan Memey pun rapat dengan anak Abby tau. Tetapi, tak nak lah nanti dek kerana kita sebagai peminat yang tak menjaga sensitiviti, mereka pula yang bermasam muka.

Ya, kami faham sebagai peminat, pasti kita menginginkan yang terbaik buat selebriti pujaan. Tapi, jangan sampai ada yang terluka. Cewah! Apapun kami yakin Norman dan Memey chill je. Abby pula pasti tau apa yang terbaik buat dirinya. Betul tak? | oh bulan
Norman beri nasihat dan semangat kepada Abby. Norman beri nasihat dan semangat kepada Abby. Reviewed by Mad Pikghie on 5:57 PM Rating: 5
Powered by Blogger.