Like us for get Notifications

Pasangan Kekasih Hilang Dijumpai Meninggal Didalam Tali Air Sambil Berpeluk






Dengar cerita ada zombi kat Rasta TTDI petang ni! Siap ada ganjaran RM1,000 tau…


SABAK BERNAM: Misteri kehilangan sepasang kekasih akhirnya terjawab apabila mayat mereka telah dijumpai di dalam sebuah tali air di Parit 9, Sungai Besar hari ini.

Mayat mereka iaitu Intan Norliyana Mohammed, 18, dan Mohammad Azizul Ariffin, 21, telah dijumpai orang ramai yang melalui kawasan tersebut yang terapung dalam keadaan berpeluk dengan dipenuhi lumut yang tumbuh dalam tali air dan mayat dikatakan sudah berbau kerana sudah 3 hari meninggal.




Mungkin mayat telah tenggelam semasa jatuh dan mula timbul apabila sudah 3 hari membuatkan orang ramai tidak melihat apa-apa sebelum ini di tali air tersebut. Menurut sumber pasangan tersebut dikatakan bakal melansungkan perkahwinan hujung bulan ini.

Apa yang menghairankan orang ramai bagaimana mayat boleh berpelukan sedangkan berada di dalam air. Ada yang membuat andaian mereka telah mati dahulu sebelum dimasukkan dalam tali air itu dan juga mungkin ia satu kemalangan kerana motosikal mereka turut dijumpai di tali air tersebut.

Mayat kedua-dua mereka telah dihantar ke Hospital Sabak Bernam untuk di bedah siasat-

Pasangan Kekasih Hilang Dijumpai Meninggal Didalam Tali Air Sambil Berpeluk Pasangan Kekasih Hilang  Dijumpai Meninggal Didalam Tali Air Sambil Berpeluk Reviewed by Tular Lagi on 11:06 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.