Like us for get Notifications

Bayi Comel Dalam Tahanan Di Mana Sperma Ayahnya Diseludup Dari Penjara







Inilah Bayi Comel Dalam Tahanan Di Mana Sperma Ayahnya Diseludup Dari Penjara | Walaupun pihak Israel cuba memisahkan mereka dari dunia tetapi mereka berkeras untuk menjalani kehidupan yang sebaliknya.



Ini adalah gambar Jannat yang merupakan anak perempuan kepada Hossam Al-Attar, pejuang Palestin (Jannat) yang berada dalam tahanan Israel. Jannat dilahirkan selepas penyeludupan sperma ayahnya dari dalam penjara Israel

Jannat adalah anak pertama untuk ayahnya yang telah dipenjara sejak 2008 selepas dijatuhkan hukuman penjara selama 18 tahun.

Bayi yang dinamakan Jannat ini dilahirkan ke dunia ini selepas pembedahan Caesarean dilakukan kepada ibunya di Hospital Shifa di Gaza City sejurus selepas kejayaan penyeludupan sperma ayahnya daripada penjara Raymond ke Semenanjung Gaza meski pun terpaksa melalui kawalan ketat sebagai tahanan yang sangat dikehendaki.


Jannat membuka matanya ke dunia ini tanpa melihat ayahnya. Bapanya pula tidak akan memeluknya dan tidak akan melaungkan azan ke telinganya.

Ibu Jannat membuka matanya selepas pembedahan tanpa Hossam yang seharusnya memberikan sokongan sambil memegang tangannya lalu berkata: Alhamdulillah sayangku telah selamat.

- See more at: http://katakcomel.my/inilah-bayi-comel-dalam-tahanan-di-mana-sperma-ayahnya-diseludup-dari-penjara/#sthash.qt7fZhp2.dpuf
Bayi Comel Dalam Tahanan Di Mana Sperma Ayahnya Diseludup Dari Penjara Bayi Comel Dalam Tahanan Di Mana Sperma Ayahnya Diseludup Dari Penjara Reviewed by Tular Lagi on 7:21 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.