Like us for get Notifications

Anda pasti tidak percaya siapa sebenar nya si jelita ini ?

Susah sebenar nya untuk menilai seseorang jika hanya dilihat dari paras rupa namun apa yang pasti lelaki atau wanita semesti nya memilih paras rupa untuk di jadi kan teman, kekasih atau isteri.


Bagaimana pula jika apa yang kita lihat tidak sama dengan yang sebenar nya mengenai seseorang individu terbabit.


Seperti apa yang kita lihat dalam gambar di atas seorang wanita yang sangat jelita dari segi paras rupa dan penampilan nya yang pasti setiap lelaki yang melihat nya akan jatuh cinta.




Namun apabila di lihat pada Kad pengenalan diri nya apa yang kita lihat pasti terkejut, adakah dia sebenar nya seorang wanita atau lelaki seperti dalam kad pengenalan diri nya.


Apa-apa pun kita tidak boleh lah memandang serong pada mereka mungkin ada sebab terjadi sedemikian mungkin salah data pada Kad pengenalan nya atau beliau sememang nya lelaki yang berperwatakan wanita.


Itu lah realiti kehidupan sekarang ini kita tidak boleh menilai seseorang dengan hanya menilai wajah dan gaya nya sahaja, perlu mengenali diri nya lebih jauh sebelum memulakan hubungan.


http://mestimauu.blogspot.com/
Anda pasti tidak percaya siapa sebenar nya si jelita ini ? Anda pasti tidak percaya siapa sebenar nya si jelita ini ? Reviewed by Tular Lagi on 6:16 PM Rating: 5

1 comment:

  1. Sekarang merayu gambar jangan disebar. Siapa suruh tak fikir sebelum tu..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.