Like us for get Notifications

Comel Giler!! Kayla Elayna Anak Perempuan Khairul Fahmi Dan Leuniey Foto No 3 Paling Comel



Sudah lama tidak mendengar cerita pasangan suami isteri Khairul Fahmi atau Apex dan juga Leuniey Natasha serta anak sulung mereka Kayla Elayna.

Tahniah kami ucapkan kepada pasangan Khairul Fahmi atau Apex dan juga Leuniey Natashayang bakal menimang cahaya mata kedua tidak lama lagi. Menurut kemaskini Instagram isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan ini, kandungan masih lagi sekitar 3 bulan.

Malah Apex juga dalam kemaskini terbaru juga ada memberitahu bahawa isterinya itu kini terkena alahan yang agak teruk sambil sempat hashtag yang menyatakan anak pertamanya, Kayla Elayna. bakal dapat adik baru, mengesahkan lagi berita kehamilan tersebut.

Berita gembira tersebut pastinya mendapat reaksi positif peminat tegar mereka. Apa-apa pun, kami suka melihat bagaimana Apex meluangkan masa dengan keluarga setiap kali mereka mempunyai masa terluang. Kami rasa, anak kedua mereka ini perempuan

Jom lihat beberapa keping gambar Kayla Elayna yang semakin comel dan cantik macam ibunya juga.

Comel Giler!! Kayla Elayna Anak Perempuan Khairul Fahmi Dan Leuniey Foto No 3 Paling Comel Comel Giler!! Kayla Elayna Anak Perempuan Khairul Fahmi Dan Leuniey Foto No 3 Paling Comel Reviewed by Tular Lagi on 6:30 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.