Like us for get Notifications

VIDEO VIRAL ZAHRA - INI KOMEN MANTAP DARI SAIFUL NANG

Ekoran video viral anak muda bernama ZAHRA yang tersebar meluas menceritakan mengenai luahan generasi masa kini yang bergelut dengan kehidupan di Malaysia. Ramai yang menyokong dan memuji sikap berani dan berterus terang Zahra berucap di hadapan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Muhyiddin Yassin dalam Sidang Kemuncak Ekonomi Melayu 2015 pada 1 Jun lalu. 

Saya Zahra

Namun, seperti biasa sudah pasti ada yang akan membalasnya dengan kritikan dan pertikaian. 

Kritikan itu dibuat dalam satu coretan oleh seorang pengguna Facebook bernamaMizan Hashri di laman Facebooknya, terhadap ucapan Zahra itu.

Beliau yang bekerja di Petronas (rujukan dari Facebook) mempertikaikan umur Zahra di mana sekurang-kurangnya untuk habis belajar dari SPM untuk ijazah adalah 4 hingga 5 tahun.

Berikut adalah coretan 'Lelaki Si Pengkritik tersebut :


BAGAIMANAPUN, kritikan dan pertikaian lelaki yang menuduh Zahra sebagai Penipu Dan 'Kaki Mengadu' itu DIBALAS oleh Saiful Nang , pengasas, Pertubuhan Kebajikan Rumah Pengasih Warga Prihatin. Hujah-hujah yang disampaikan oleh Saiful Nang itu, cukup mantap dengan fakta-fakta yang menyakinkan dan lebih bermutu daripada fakta yang diberikan oleh Mizan.

Baca pandangan dari Saiful Nang dibawah:


VIDEO VIRAL ZAHRA - INI KOMEN MANTAP DARI SAIFUL NANG VIDEO VIRAL ZAHRA - INI KOMEN MANTAP DARI SAIFUL NANG Reviewed by Tular Lagi on 10:44 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.