Like us for get Notifications

6 Foto Terbaru Anak Bujang Sasha Saidin Yang Semakin Kacak!!!



Diam tak diam, umur anak lelaki tunggal penyanyi dan pelakon Sasha Saidin, Adam Aryasenna Notosoemarsono sudah memasuki usia enam tahun. Melihat kemaskini laman Instagram Sasha, bekas anggota kumpulan Elite itu telah membawa anaknya melancong ke Singapura sempena dengan hari lahirnya baru-baru ini.

Wah! Semakin lama makin kacak dan comel pula Murai Batu tengok anak Sasha. Mana taknya, anak darah kacukan. Sasha mempunyai darah Melayu dan Inggeris manakala bekas suami Sasha, Salyo Priyanto Notosoemarsono pula berasal dari Indonesia.

Murai Baru pasti satu hari nanti anak lelaki Sasha membesar dengan tampan dan menjadi kegilaan ramai anak gadis di luar sana. Mungkin anak bujang Sasha juga boleh melibatkan diri dalam dunia peragaan apabila dia dewasa kelak.
















Selain itu, Murai Batu mendapat perkhabaran yang Sasha sudah mendapat hak penjagaan penuh Adam baru-baru ini. Murai Batu sendiri kagum melihat usaha Sasha yang membesarkan anak bujangnya secara bersendirian. Memegang status ibu tunggal, Sasha nampaknya gigih mencari rezeki untuk membesarkan anak bujangnya.

Murai Batu doakan Sasha agar dia dilimpahi rezeki untuk dia selesa membesarkan anak bujangnya dan semoga Sasha segera bertemu dengan lelaki yang baik untuk dia menamatkan zaman solonya, Insya-Allah. murai
6 Foto Terbaru Anak Bujang Sasha Saidin Yang Semakin Kacak!!! 6 Foto Terbaru Anak Bujang Sasha Saidin Yang Semakin Kacak!!! Reviewed by Tular Lagi on 8:48 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.