Like us for get Notifications

'SAYA NAK BOOK DOKTOR HENSEM INI KALAU SAYA MENGANGKANG MASA BERSALIN NANTI!' - BETINA

'SAYA NAK BOOK DOKTOR HENSEM INI KALAU SAYA MENGANGKANG MASA BERSALIN NANTI!' - BETINA




Status lelaki ini mula tersebar di media sosial sejak pagi tadi menarik perhatian orang ramai. Doktor Say Shazril telah dijemput oleh Hot FM pada pagi tadi bersama dengan AM Krew. Di kesempatan itu, ada beberapa wanita yang tidak dapat mengawal diri lalu memuat naik kenyataan yang tidak sepatutnya meskipun mereka sudah tahu doktor berkenaan sudah berpunya. Malah mereka sanggup menjadi isteri kedua, ketiga, keempat, kelima dan seterusnya.

"Astaghfirullah, saat ramai muslimah dok perjuangkan untuk mendapatkan doktor wanita saat bersalin dek menjaga maruah, pagi ini terdengar perempuan-perempuan TAK ADA MARUAH dok menggatal berebut nak doktor hensem yang ke udara di Hot FM pagi ini sambut dia bersalin.

"Tak dapat bayangkan perasaan si suami jika dia mendengar si isteri dengan rela hati (bukan darurat) untuk MENGANGKANG depan lelaki lain atas sebab KEKACAKAN. Sungguh, betapa teringat kisah Nabi Yusuf digoda Zulaikha.

Apakah perasaan suami mereka jika terbaca comment isteri-isteri mereka sendiri seperti ini? Apakah mereka tidak redha dengan pilihan mereka semasa pernikahan dulu?




PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
'SAYA NAK BOOK DOKTOR HENSEM INI KALAU SAYA MENGANGKANG MASA BERSALIN NANTI!' - BETINA 'SAYA NAK BOOK DOKTOR HENSEM INI KALAU SAYA MENGANGKANG MASA BERSALIN NANTI!' - BETINA Reviewed by Tular Lagi on 9:54 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.