Like us for get Notifications

Alahai manisnya muka Fathia bila berhijab!

2-Fathia-Latiff-Nekad-Mahu-Berhijab-ROTIKAYA
Alahai manisnya muka Fathia bila berhijab! Cantik sangat kan? Sebelum ni Fathia ada pergi ke luar ngeara untuk shooting dan katanya, dari situ dia memang dah tergerak hati untuk berhijab.
Menerusi ruangan akhbar hiburan baru-baru ini, Fathia juga ada memberitahu bahawa dia sekarang ni tengah berusaha mencari kekuatan untuk berhijab sepenuhnya. Alhamdulillah. Fathia nampak lagi cantik bila berhijab!
Jom kita baca penjelasan dari tuan punya badan tu sendiri.
Alhamdulillah, Allah memberikan hidayah kepada saya untuk belajar perlahan-lahan memakai tudung. Jika diikutkan, sejak menjalani penggambaran di luar negara lagi saya mencuba berhijab. Cuma saya meminta ruang kepada semua pihak untuk memberikan saya masa membetulkan tingkah-laku dan sekali gus menetapkan hati andai kata saya membuat keputusan untuk bertudung. Bagi saya, ia adalah langkah yang besar dan saya tidak mahu memperlekehkan sebarang penghijrahan yang dibuat. Saya mahu istiqamah dengan keputusan bertudung setelah memilih jalan untuk berhijrah.
- See more at: http://www.suriafm.com.my/allah-berikan-hidayah-kepada-saya-untuk-berhijab-fathia-latiff/#sthash.0ZAiV6Qm.dpuf
Alahai manisnya muka Fathia bila berhijab! Alahai manisnya muka Fathia bila berhijab! Reviewed by Mad Pikghie on 6:21 PM Rating: 5

5 comments:

  1. Teruskan...usaha yang mulia

    ReplyDelete
  2. berhijab nak canh letek jgn barang sesion uda

    ReplyDelete
  3. my future wife aminn

    ReplyDelete
  4. tak masuk neraka akan seseorang dengan sebab tak bertudung. Yang ada adalah dosa kepada Allah yang maha Agung.
    Tapi Allah jugak maha pengampun untuk mengampunkan dosa-dosa hambanya. Lalu berusahalah sebaiknya untuk mendapatkan redha Allah dan jangan diulang dosa-dosa lalu.
    Atas dunia ni betapa ramai orang yang tertipu dengan banyaknya amalan tapi akhirnya yang Allah pandang adalah keikhlasaN terhadap TUHAN....

    ReplyDelete
  5. Katakanlah sdri ada dua bijik coklat di tangan. sebijik masih berbalut cover dan sebijik lagi dan dibuka, lalu keduanya jatuh ke tanah tapi rasa nak makan jugak. SO yg mana sdri nak ambik...? tentu yang bertutup sebab coklat tu bersih, tak kena pasir dan.. macam-2 la.
    Yg penting amalan yang baik memudahkan akhir kalam hayat kita dengan ucapan yang baik.. ALLAh... Ameen.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.