Like us for get Notifications

PALING KEJAM! Wanita ini memang betul-betul gila, jari dan kemaluan budak 6 tahun ini dipotongnya hingga putus, apa yang terjadi kepada budak itu amat mengerikan

seorang wanita tergamak memotong jari dan kemaluan seorang kanak-kanak kerana membuat bising sehingga menganggu tidurnya.

Liu Tao yang sedang tidur di bilik sewa yang disewa oleh sepupunya di Hunan, di mana mangsa yang berusia 6 tahun, Xiaoming tinggal bersebelahan bermain-main di biliknya.

Terganggu dengan bunyi bising, Liu menghalau keluar kanak-kanak berkenaan. Namun, mangsa kembali bermain di bilik wanita itu.

Berang amaran tidak diendahkan, wanita itu mengambil pisau dan gunting di dapur lalu mengelar serta memotong tangan, muka dan kemaluan mangsa sebelum melarikan diri. Namun berjaya ditahan oleh polis di kampung halamannya.

Bapa mangsa, Zhou berkata, anak lelakinya itu hilang beberapa jari dan kemaluannya turut terputus.


Polis meminta wanita itu mendedahkan di mana kemaluan mangsa dibuang agar ia dapat dicari dan disambung semula. Malangnya wanita itu enggan mendedahkan sebelum dipaksa dan akhirnya memberitahu kemaluan mangsa disembunyi dalam pasu.

Mangsa yang menerima rawatan di Hospital Xiangya mengalami kecederaan yang sangat serius. Menurut doktor, jari dan kemaluan mangsa yang terputus mungkin tidak dapat disambung kerana sudah terpisah agak lama. 

Wanita ini bakal berdepan dengan hukuman penjara lebih dari 10 tahun jika disabitkan bersalah. Bagaimanapun mungkin diringankan hukumannya jika dia disahkan menghidap penyakit mental.


pelbagaimacam.blogspot.com
PALING KEJAM! Wanita ini memang betul-betul gila, jari dan kemaluan budak 6 tahun ini dipotongnya hingga putus, apa yang terjadi kepada budak itu amat mengerikan PALING KEJAM! Wanita ini memang betul-betul gila, jari dan kemaluan budak 6 tahun ini dipotongnya hingga putus, apa yang terjadi kepada budak itu amat mengerikan Reviewed by Tular Lagi on 8:12 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.