Like us for get Notifications

Video Anggota Polis Halau Dan Pukul Isteri Sedang Berpantang

koio
Video Anggota Polis Halau Dan Pukul Isteri Sedang Berpantang|Sebuah video menjadi viral dalam sekedip mata yang dikatakan seorang anggota polis Rendong Yang bertindak kasar terhadap isterinya yang sedang berpantang Selain dari menamparnya.
Nampak dalam video tersebut terdapat seorang wanita berjalan dengan langkah langkah kacil,serta seorang lagi wanita yang mendukung bayi yang didakwa anak dari wanita tersebut cuba masuk kedalam bangunan untuk mendapatkan suaminya.
Dihujung video setelah kedua sampai kedalam bangunan jelas terdengan suara seperti orang bergaduh mulut.
Natizen yang berang atas tindakan lelaki tersebut mahu pihak polis segera mengambil tindakan atas perlakuannya kepada isteri yang baru beberapa hari melahirkan anaknya itu.
Tidak diketahui punca sebenar kejadian  namun salah seorang sumber mengatakan kejadian ini berlaku di depan rumahnya dan dia juga mengatakan bahwa pasangan itu tinggal dengan ibunya di bangunan tersebut,tapi masa kejadian saya tidak ada,kalau ada dah jelas jelas saya cuba tolong katanya.
Eyka Zulaika Sumber video
Video Player

sumber:eberita.org
Video Anggota Polis Halau Dan Pukul Isteri Sedang Berpantang Video Anggota Polis Halau Dan Pukul Isteri Sedang Berpantang Reviewed by Tular Lagi on 3:14 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.