Like us for get Notifications

Abang Hidap Leaukimia ,Jika Gagal Rawatan , Sum Sum Tulang Adiknya 10 Bulan Akan Diambil Untuk Selamatkan Abang


 teks asal :

Assalamualaikum wbt.
Petang petang ni hati saya tercuit sedikit... terdetik di hati ini... andai ini takdirku... apa yang harus aku lakukan...
Secara jujur saya katakan... saya tak kenal siapa itu Wan Coboy (Nama FB)... beliau juga bukanlah seorang bakers seperti saya... tetapi hati saya tersentuh melihat ujian yang Allah bagi pada dia dan keluarganya lebih lebih lagi terhadap anknya Muhammad Fazzren Isqandar..
Saya ingin mengajak kawan2 yang berhati mulia untuk memberi sedikit sumbangan kepada Adik Muhammad Fazzren Isqandar bin Mohamad Firdaus yang baru berusia 2 tahun yang telah menghidapi penyakit Leaukimia ALL pre B.Adik Fazzren kini sedang menjalani rawatan kimoterapi.Jika rawatan kimoterapi tidak berjaya, maka sum sum tulang dari adiknya yang berumur 10 bulan akan diambil untuk menyelamatkan nyawa abangnya.
Details mengenai Adik Fazzren:
Nama : Muhammad Fazzren Isqandar bin Mohamad Firdaus
Nama ayah: Mohamad Firdaus bin Ismail
Nama ibu:Noormalawaty Binti b Baharom
Penyakit luekimia ALL pre B
Lokasi : Hospital Pulau Pinang
Bantuan yang diperlukan :
Bantuan kewangan
Kos ulang alik
Kos hospital
Ibu: 013-4773441
Acc Maybank 152023551949, Noor Malawaty binti Baharom
Bapa: 017-5886033
Acc cimb 02110036451524, mohamad firdaus bin ismail
Alamat :
kampung pondok tasak jalan makam di raja langgar 06500 alor setar kedah
Pada yang tak mampu untuk memberikan sedikit sumbangan walaupun RM1 saya amat amat berharap anda dapat share posting ini dan mendoakan agar Adik Fazzren pulih seperti sedia kala tak tak perlu menjalani pembedahan tulang sum sum yang bakal melibatkan adiknya yang berumur 10 bulan bagi menyelamatkan abangnya.

Abang Hidap Leaukimia ,Jika Gagal Rawatan , Sum Sum Tulang Adiknya 10 Bulan Akan Diambil Untuk Selamatkan Abang Abang Hidap Leaukimia ,Jika Gagal Rawatan , Sum Sum Tulang Adiknya 10 Bulan Akan Diambil Untuk Selamatkan Abang Reviewed by Tular Lagi on 11:12 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.