Like us for get Notifications

MUNGKIN INI Sebab Kenapa Permainan Flappy Bird Ditarik Balik Di Google Play Store





Flappy Bird dimana pemain perlu mengawal seekor burung dan mengelak daripada terkena tiang tiang yang dijadikan 1 cabaran.Kesukaran untuk menjayakan misi mendapat skor menjadikan permainan ini sangat popular.

Namaun pelbagai kontroversi dihadapi pembagunya. Beberapa pihak mengatakan permainan ini meniru grafik dari permainan nitendo "mario" dan sebagainya. Mengikut apa yang dinyatakan oleh pembagunnya.. permainan ini tiada kena mengena disebabkan undang-undang dan sebagainya.

Seperti yang dinyatakan beberapa media, google play store dan Apple Store bakal menarik balik aplikasi ini. Walaubagaimana pun anda masih boleh bermain seperti biasa, cuma pemasangan baru sahaja tidak boleh dilakukan selepas penarikan bermula. ini juga mungkin membuatkan ia tidak diterbitkan untuk Windows Phone selepas ini.




TONTON VIDEO DIBAWAH, ADAKAH INI DISEBABKAN APLIKASI INI DITARIK OLEH GOOGLE PLAY DAN APPLE STORE?



MUNGKIN INI Sebab Kenapa Permainan Flappy Bird Ditarik Balik Di Google Play Store MUNGKIN INI Sebab Kenapa Permainan Flappy Bird Ditarik Balik Di Google Play Store Reviewed by Tular Lagi on 10:12 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.