Like us for get Notifications

Warga Asing Update Status Kurang Ajar Kepada Polis Di Facebook !


Wow, semakin biadap warga asing kat negara ni. Seorang dari mereka, Aldo Zahra,
dipercayai warga Indonesia, dengan sesuka hati saja memanggil polis Malaysia dengan
sesuatu yang sangat biadap. Baca saja status di atas, siapa tak menyirap kan?

Dia memuat status berkenaan di laman Facebook Persatuan TKI Malaysia Anti

Diskriminasi. Dia membuat kenyataan itu berdasarkan tindakan anggota polis yang
memeriksa dokumen dan permit warga asing di dalam bas RapidKL.

Dia menyuruh semua 'sahabatnya' supaya berhati-hati ketika berada di negara ini.
Korang dah datang duduk kat tempat orang, bahasa tu jaga la sikit. Tak perlu la nak
guna kata-kata biadap kat orang sini.

Ini adalah contoh warga asing yang biasa membawa masalah kepada negara kerana
mereka ini jenis yang tak reti-reti nak hormat orang tempatan.

Jika sebelum ini warga Malaysia yang menghina polis dikenakan tindakan undang-undang, kenapa tidak yang ini? - http://funstimes.blogspot.com/
Warga Asing Update Status Kurang Ajar Kepada Polis Di Facebook ! Warga Asing Update Status Kurang Ajar Kepada Polis Di Facebook ! Reviewed by Mad Pikghie on 9:25 AM Rating: 5
Powered by Blogger.