Like us for get Notifications

Anggota JPJ kemalangan diludah penunggang scrambler



Seorang pengguna Facebook memuatnaik status yang tidak berperikemanusiaan mengenai satu kejadian kemalangan yang melibatkan anggota Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ). Beliau mendakwa telah meludah anggota JPJ yang dalam kesakitan dan memerlukan pertolongan pada masa itu. Baca status beliau:


Bila ada peluang memenangi hadiah yang ‘best' macam ni, jangan teragak, join je!



JPJ yang memuatnaik screenshot status lelaki itu melalui Facebook Rasmi mereka mendapat sokongan moral daripada ramai pengguna Facebook yang lain. Walaubagaimanapun, ada juga yang menyokong tindakan lelaki itu kerana mengganggap JPJ lebih kejam dalam menguatkuasakan undang-undang di Jalan Raya.

Baca luahan hati JPJ mengenai kejadian ini:



Sokongan moral daripada kelab penunggan scrambler :


tgoktvonline
Anggota JPJ kemalangan diludah penunggang scrambler Anggota JPJ kemalangan diludah penunggang scrambler Reviewed by Tular Lagi on 12:16 PM Rating: 5

3 comments:

  1. kalau kena tahan dgn jpj oren, jgn haraplah nak minta belas kasihan. polis trafik lebih berperikemanusiaan dari jpj ni. aku pernah kena saman dgn jpj oren. turun cermin tingkap terus minta lesen. tak ckp byk terus ke pajero dia tulis saman. aku nak minta kasihan pun tak sempat. kalau polis trafik ada juga hemah tanya nak kemana dsb.

    yg bestnya bila dah beri saman dia boleh ketawa ketawi dgn kwn2 dia yg lain. dia ingat kena denda rm300 tu bahan jenaka ke?

    ReplyDelete
  2. Jpj punya tugas ialah mencari kesalahan pengguna jln tnpa sebarang timbang rasa. Anggap je la kifarah dari Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. JPJ ni kebanyakkannya semuanya tak berperikemanusiaan, what u give u get back............sorry to say

      Delete

Powered by Blogger.