Like us for get Notifications

Fazura bengang kena kejut dari tidur



Artis yang baru saja merakamkan single pertama untuk konsert Majalah Eh! baru-baru ini, ‘bengang’ apabila dikejutkan dari tidur semata-mata ada kru kabin yang juga peminatnya ingin bergambar sama.

Rasa tidak puas hati pelakon Nur Fazura diluahkan menerusi laman Facebook miliknya.

“Saya tahu saya seorang selebriti tetapi saya juga merupakan seorang penumpang berbayar.

“Tidak manis sekiranya kru penerbangan mengejutkan saya daripada tidur semata-mata untuk bergambar ketika saya sedang berehat. Saya suka melakar memori bersama orang lain tetapi tidak boleh tunggu ke sampai kita mendarat?#GrowUpAndHaveSomeManners,” katanya.
Fazura bengang kena kejut dari tidur Fazura bengang kena kejut dari tidur Reviewed by Tular Lagi on 8:15 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.