Like us for get Notifications

Dato' Siti Nurhaliza Kini Sudah Hamil? SUMBER BH ONLINE



Jika benar berita yang disampaikan ini, pastinya ia memberikan khabar gembira bukan sahaja Dato’ Siti Nurhaliza dan keluarga sahaja malah peminat juga pastinya tidak sabar menunggu cahaya mata pertama penyanyi tersohor ini.

Menurut laporan daripada BH Online, Siti dikhabarkan kini sudah hamil dan perkara itu diberitahu melalui sumber yang menyatakan perkara tersebut disampaikan sendiri oleh anak lelaki tirinya, Asyraf Khalid yang melangsungkan perkahwinan pada 2 November lalu.

Selain itu, khabar angin ini dikuatkan lagi tiupannya melalui gambar susu kambung dan juga kurma yang dimuatnaik sendiri oleh Siti Nurhaliza di Instagram. Katanya, apa yang diamalkan oleh penyanyi itu digemari ibu mengandung kerana mempunyai banyak khasiat.




Bagaimanapun, ini bukan kali pertama Siti dilanda berita sebegini namun dalam masa yang sama, jika perkara ini benar, kami ucapkan tahniah dan mendoakan agar semuanya dalam keadaan baik-baik belaka kepada pasangan yang sudah mendirikan kepada pasangan yang sudah mendirikan keluarga sejak dari Ogos 2006. (rtky/s)
Dato' Siti Nurhaliza Kini Sudah Hamil? SUMBER BH ONLINE Dato' Siti Nurhaliza Kini Sudah Hamil? SUMBER BH ONLINE Reviewed by Tular Lagi on 5:59 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.