Like us for get Notifications

LAKNATULLAH! Lelaki gila ini buang kucing dalam kolam buaya, lihat VIDEO apa yang terjadi kepada kepala dan tubuh kucing itu selepas 5 minit amat mengerikan

[Video] Kejam !!! Lelaki Campak Kucing Dalam Kolam Buaya Di Peru..

Rakaman mengejutkan di Peru ini menunjukkan seorang pemuda melemparkan kucing ke dalam kolam yang di penuhi buaya. Kedengaran mereka ketawa selepas melemparkan kucing itu.

Kucing yang ketakutan cuba keluar dari kolam berkenaan dan berjaya sampai ke darat. Tetapi buaya terus memburu kucing tersebut membuatkan kucing itu melompat cuba memanjat pokok yang mengelilingi kolam itu.


Kucing yang malang itu tidak bernasib baik kerana buaya berjaya menangkap kucing tersebut dan mengheret kucing ke dalam kolam itu.

Amat menyedihkan wujudnya manusia berperagai kejam seperti ini dalam dunia ini.

Di bawah dilampirkan gambar-gambar dan video kejadian tersebut.








pelbagaimacam
LAKNATULLAH! Lelaki gila ini buang kucing dalam kolam buaya, lihat VIDEO apa yang terjadi kepada kepala dan tubuh kucing itu selepas 5 minit amat mengerikan LAKNATULLAH! Lelaki gila ini buang kucing dalam kolam buaya, lihat VIDEO apa yang terjadi kepada kepala dan tubuh kucing itu selepas 5 minit amat mengerikan Reviewed by Tular Lagi on 1:03 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.