Like us for get Notifications

Foto wajah tunang Nad Zainal yang sungguh kacak

Pelakon #NadZainal telah berkongsi kegembiraan di laman instagram miliknya di mana akan menamatkan zaman bujangnya pertengahan Disember ini. Khabarkan Nad dan tunangnya, Muhammad Faliq Amirudin akan disatukan pada 18 Disember ini di Bukit Jelutong.

"Assalamualaikum, Ya benarlah khabar yang didengar☺dan kepada sesiapa yang mengenali secara peribadi atau tidak, jika saya pernah terguris atau menyakiti hati saya minta maaf dan saya berharap doa yang baik-baik sempena majlis yang bakal menjelang.

Saya dan tunang bakal menamatkan zmn bujang pertengahan disember. Doakan yang terbaik. Terima kasih utk segala kritikan, sokongan selama ini.Terima kasih sekali lagi," ujarnya yang dipetik menerusi laman instagramnya.

Tahniah Nad Zainal dan pasangan. Media Hiburan Online doakan semoga majlis pasangan ini dipermudahkan.

Sumber: Mediahiburan





pelbagaimacam.blogspot.com
Foto wajah tunang Nad Zainal yang sungguh kacak  Foto wajah tunang Nad Zainal yang sungguh kacak Reviewed by Tular Lagi on 12:36 PM Rating: 5

3 comments:

  1. KACAK???????DARI SEGI MNA???????MUSYKIL??????

    ReplyDelete
  2. Kacak kebendanya, sekali pandang tak ubah cam mat rempit dua kali pandang cam pendatang tanpa izin Indon kat Msia .. muka cam mamat situnang Nad ni bersepah kat kaki lima...Klau nak memuji pun xyahlah nak melambung sgt, muka tak siap mana, ckp sungguh kacak..puiii

    ReplyDelete

Powered by Blogger.