Like us for get Notifications

Teguran Berani Dari Lelaki ini Kepada Perempuan Yang Suka Pakai Ketat


Lambakan media sosial yang sedia ada ini sememangnya baik untuk kehidupan sekarang, kerana dengan ada nya benda ni semua, korang dapat berhubung dengan kawan-kawan dan tahu perkembangan diorang.. 

Selain daripada tu, korang jugak dapat tahu tentang isu semasa yang terjadi.. Tapi masalahnya sekarang,ada segelintir perempuan yang suka memuatnaik gambar yang tidak senonoh dan agak menarik perhatian.. 

So, kalau ada perempuan-perempuan yang jenis macam tu kat sini.. Kami nak minta korang beri perhatian sekejap..

Ini ada satu teguran dari seorang lelaki buat perempuan di luar sana yang suka memakai pakaian ketat-ketat sehingga menampakkan susuk badan, dan suka memuat naik gambar di laman sosial seperti Instagram dan Facebook, mungkin ini dapat membuatkan korang sedar.. 

Berpakaian ketat adalah salah satu kesilapan besar korang, lepas itu memuat naik pulak gambar tu di laman sosial.. Kalau korang nak tahu, ada sesetengah lelaki ni diorang tak dapat nak kawal nafsu diorang ni..

Kadang-kadang dengan hanya memandang gambar-gambar korang yang berpakaian ketat tu pun diorang dah berahi, termasuk lah gambar perempuan yang bertudung.. Korang tau tak?? 


Yela, perempuan bertudung pun tak terlepas berpakaian ketat dan menggiurkan.. Betul tak?? 

Bayangkan lah gambar-gambar atau video yang korang memuatnaik di laman sosial tu, ada lelaki yang tak dikenali buat ‘stok’ diorang untuk melempiaskan nafsu.. Menakutkan tak??? 

Apa yang diperkatakan oleh mamat ini ada betulnya, cuma sesetengah perempuan je yang degil dan tak nak ambil peduli pasal adab berpakaian ni.. Korang pun tahu kan, lelaki tak dapat lari untuk memandang perempuan yang seksi lalu dihadapan mereka.. 

Tipu lah kalau lelaki itu tak pandang perempuan seksi depan dia, kan?? Tak kira lah perempuan itu berbadan besar atau kurus, bertudung ataupun tidak.. 

Korang baca lah apa yang dikatakan mamat itu diatas, dan fahamkan betul-betul.. Mungkin korang akan ‘insaf’ nak berpakaian ketat lagi selepas ini..

Lagi satu kami nak ingatkan, berpakaian ketat ni adalah salah satu punca terjadinya kes rogol. 

Read more: kamithemedia
Teguran Berani Dari Lelaki ini Kepada Perempuan Yang Suka Pakai Ketat Teguran Berani Dari Lelaki  ini Kepada Perempuan Yang Suka Pakai Ketat Reviewed by Mad Pikghie on 12:03 PM Rating: 5
Powered by Blogger.