Like us for get Notifications

3 Tanda Isteri Ajak Berasmara Yang Wajib Suami Tahu !

Berasmara

Kebiasaannya perkara tersebut terjadi apabila mereka inginkan hubungan intim dengan pasangannya.

Mungkin juga disebabkan malu dan disebabkankan itu wanita sering menggunakan komunikasi ‘non verbal’ yang mungkin suami tidak fahami. 

Ada beberapa perkara yang perlu suami ambil perhatian apabila isteri mula memberikan signal ingin berasmara, antaranya ialah:

1. Lengannya erat memeluk lengan anda

Ketika berada dekat dengan anda, si isteri akan menggerakkan lengannya untuk memeluk anda. Mungkin juga kepalanya berada di atas dada anda.

Itu merupakan salah satu caranya untuk mengatakan bahawa dia menginginkan sesuatu yang lebih daripada anda.

2. Nafas kencang

Ketika wanita mula ghairah, bunyi nafasnya akan kedengaran semakin cepat. Ada sebahagian wanita yang mengeluarkan dengusan-dengusan halus.

Selain itu, denyutan jantungnya juga menjadi bertambah cepat, dan pada ketika itu mungkin tubuhnya sudah mula menginginkan orgasme.

Pada ketika wanita mula terangsang, organ tubuhnya akan memerlukan lebih banyak oksigen. Jadi, sebab itulah denyutan jantungnya menjadi semakin cepat dan nafas mula tercungap-cungap.

3. Bahasa tubuh

Belajar fahami bahasa tubuh. Biasanya ketika dia ingin berasmara, secara automatik tubuhnya akan merespons apabila anda mendekatinya.

Tanpa diminta, dia akan mendekati dan cuba memeluk anda. Selain itu, anda boleh lihat jari pasangan anda. Jika melengkung, itu merupakan signal dia sudah bersedia untuk berada dalam dakapan anda.

Namun, jika pasangan anda hanya terdiam kaku, dan hanya anda yang terpaksa bekerja sendirian tentu ada sesuatu yang tidak kena.

Kemungkinan anda perlu mengubah posisi atau fokus pada zon sensitif seksualnya supaya detik itu berakhir dengan kemanisan.

Setiap wanita berbeza-beza dalam menunjukkan signal rangsangannya. Justeru sebagai pasangan, kaum suami perlu peka dalam menerima semua bahasa tubuh yang diperlihatkan oleh isteri anda.

Semoga memberi manfaat!


Sumber: Sensasi.org

Sumber artikel: http://www.sentiasapanas.com/2016/05/3-tanda-isteri-ajak-berasmara.html#ixzz47SPOB05o
3 Tanda Isteri Ajak Berasmara Yang Wajib Suami Tahu ! 3 Tanda Isteri Ajak Berasmara Yang Wajib Suami Tahu ! Reviewed by Tular Lagi on 9:22 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.