Like us for get Notifications

KEJAM! Suami, Isteri Sarat Mengandung Dan Anak 9 Tahun Disembelih





Tiga Beranak Maut Disembelih Termasuk Seorang Wanita Mengandung|Penduduk kampung digemparkan dengan adanya penemuan 3 mayat kebun sawit di duga merupakan satu keluarga dalam keadaan cukup tragis pada 16.06.2016

Tiga mayat tersebut merupakan seorang lelaki dewasa,wanita mengandung dan seorang kanak kanak yang di duga kuat sebagai mangsa bunuh karena memiliki luka luka tetakan di bagian badan jasad.

Didapati mangsa wanita yang mengandung dalam keadaan bogel dan memiliki luka di bagian kaki,sayatan dikepala,paha,serta luka kerat di bagian leher yang hampir putus.

Manakala mangsa lelaki dewasa dan kanak kanak memiliki luka tusukan di bagian punggung,sayatan di bagian kepala,dan bekas luka seretan .

Setelah pihak polis mengembangkan penyiasatan ke atas ketiga jasad tersebut,didapati ketiganya adalah satu keluarga yang berkerja sebagai penjual bakso warga merapi timur lahat yang tinggal di desa suka jaya oku timur lahat sumatra selatan indonesia.Hal itu disahkan oleh ketua polis lahat Rantau Isnur kepada pemberita 17.06.2016.

Identiti mangsa:
-Giarno 36 tahun(suami)
-Siswanti 35 tahun mengandung (isteri)
-Bagus Pratama 9 tahun (anak)



Menurut warga setempat, Keluarga mangsa adalah peniaga bakso yang dikenali sebagai satu keluarga yang bahagia dan memiliki perniagaan yang laris sejak lima tahun lalu.

Semenjak berniaga bakso lima tahun mangsa sudah memiliki kedai sendiri,kereta dan juga sudah mampu membangun rumah meskipun belum siap.menurut siasatan ,di duga kuat motif pembunuhan adalah akibat dari pada hasat dengki serta cemburu atas kesuksesan mangsa yang memiliki ramai pelanggan.

Dipercayai pembunuhan dilakukan oleh beberapa orang dan mendapati seorang jiran mangsa hilang secara tiba tiba ketika pihak polis membuat siasatan kerumah mangsa.

Untuk sementara kes di bacakan sebagai perompakan bunuh pasalnya rumah mangsa di dapati berserakan dan beberapa barangan berharga seperti emas,uang didapati hilang.

eberita
KEJAM! Suami, Isteri Sarat Mengandung Dan Anak 9 Tahun Disembelih KEJAM! Suami, Isteri Sarat Mengandung Dan Anak 9 Tahun Disembelih Reviewed by Tular Lagi on 3:29 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.