Like us for get Notifications

SEBAB TAK JADI KAHWIN ?...Akhirnya Pemuda Yang Sepatutnya Berkahwin Dengan FAFAU Buka Mulut



KUALA LUMPUR: Pemuda yang sepatutnya berkahwin dengan Fara Fauzana pada 17 September ini, Mohamed Hafiz, akan membuat kenyataan berhubung pembatalan perkahwinannya dengan personaliti radio dan televisyen itu dalam masa terdekat.

Hafiz ketika dihubungi enggan mengulas lanjut mengenai kenyataan media yang dikeluarkan Fara petang tadi.

"Setakat ini, saya tidak ada sebarang komen. Tunggulah sehari dua nanti. Saya pun baru tahu mengenai kenyataan media itu daripada pemberita yang menghubungi saya," katanya.

Dalam pada itu, Hafiz berkata, selama ini beliau tidak dapat mengeluarkan sebarang kenyataan atas sebab peribadi.

Sebelum ini, identiti lelaki terbabit menjadi persoalan apabila Fara hanya memperkenalkannya dengan nama Hafiz, tanpa memberikan maklumat lanjut mengenai dirinya. 


Trending : 

Gambar Pasangan Baru Kahwin Solat Sunat Nikah Jadi Trending Di Laman Sosial..Tahukah Anda Apakah Kesilapan Sebenar Dalam Gambar Ini?

Doktor Wanita Ni Nak Cari Jodoh, SANGGUP Jadi Isteri Kedua, Tapi Ada Syaratnya. Mudah Je MOHON BACA SAMPAI HABIS YE APA SYARAT DIA.. SIAP SANGGUP JADI ISTERI KEDUA LAGI. TAK KISAH GAJI BERAPA !







Ia juga kenyataan pertama daripada pemuda itu, sejak Fara mengadakan sidang akhbar mengenai perancangan perkahwinan dirinya pada 1 Ogos lalu.

Sebentar tadi, Fara atau nama penuhnya Fara Fauzana Mohd Fadzli, 36, memaklumkan perkahwinan beliau dengan jejaka bernama Hafiz yang sepatutnya berlangsung pada 17 September ini dibatalkan.

Menerusi kenyataan media yang dikirimkan kepada BH Online, Fara berkata, keputusan itu dibuat atas beberapa sebab peribadi yang sukar untuk dikongsikan dengan umum.

Tambah Fara, keputusan itu juga dibuat selepas memikirkan perkara itu sebaik-baiknya, selain membincangkan hal berkenaan bersama kedua-dua orang tuanya.


BH ONLINE
SEBAB TAK JADI KAHWIN ?...Akhirnya Pemuda Yang Sepatutnya Berkahwin Dengan FAFAU Buka Mulut SEBAB TAK JADI KAHWIN ?...Akhirnya Pemuda Yang Sepatutnya Berkahwin Dengan FAFAU Buka Mulut Reviewed by Tular Lagi on 9:38 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.