Like us for get Notifications

Cara Padam,Hapus,Tutup Akaun Facebook Secara Sementara Dan Kekal 2016

Assalamualaikum(^-*)...
hai kawan-kawan semua.. okay, memandangkan ramai dah yang bertanya dekat jannah bagaimana cara untuk menghapuskan ACCOUNT facebbok secara kekal? hah!! nak tau ka? jannah boleh tolong ajarkan..hehe.. kali nie kita ajar awak cara padam facebook secara KEKAL ok.. apa? kekal!! bermaksud korang dah tak boleh aksess facebook korang lagi dah.. ye la.. ramai dah yang mengadu.. susah nak belajar dan nak fokus sebab chat or layan facebook.. so, cara terbaik ialah dgn padam facebook untuk selamanya..hik hik..
okay, sekarang ni ramai pengguna laman sosial facebook yang terkeliru dan bingung diantara MEMADAM dan deactive facebook account. tetrapi, pada hakikatnya, memadan dan deactive kan fb tu tak sama.. deactive fb ini bersifat sementara dan  awak boleh membuka facebook awak semula pada bila-bila amsa sahaja.. berbeza dengan memadam\delete fb yang bersifat kekal.
dah tak sabar dah nak tau caranya,? okay, jannah ajar awak semua sekarang ya. cam biasa.. ikut saja langkah-langkah yang janah ajarkan di bawah nie..
1) " log in" facebook korang.
2)  pastu, korang KLIK INI
3) pastu korang ikut jee macam gambar yang jannah tunjuk kat bawah ni ya..

4)  selepas itu, awak klik pada "hapus akaun saya" 

5) klik "ok". dah selesai pun.. 
NOTA KAKI.
* jikalau anda benar-benar ingin memadam account facebook awak, jangan buka facebook ini dalam masa 14 hari!!
* jika anda ingin membatalkan proses ini anda boleh log in facebook korang dalam masa tidak kurang 14 hari untuk membatalkannya.
* account facebook anda akan benar-benar terhapus dalam masa 14 hari.
sumber : http://akudankauadalahcinta.blogspot.my/2012/08/cara-deletehapus-account-facebook.html
Cara Padam,Hapus,Tutup Akaun Facebook Secara Sementara Dan Kekal 2016 Cara Padam,Hapus,Tutup Akaun Facebook Secara Sementara Dan Kekal 2016 Reviewed by Tular Lagi on 7:48 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.