Like us for get Notifications

Jawatan kosong kerajaan terkini 2016 | Majlis Amanah Rakyat (MARA)

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Amanah Rakyat (MARA) Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Majlis Amanah Rakyat (MARA) sebagai :

1. PEGAWAI LATIHAN VOKASIONAL DV41 / 42

Tarikh tutup permohonan 20 Oktober 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan
Jawatan Kosong Majlis Amanah Rakyat (MARA) Oktober 2016

CARA MEMOHON :

i) Permohonan hendaklah dibuat secara online yang boleh dilayari melalui laman web MARA iaituhttp://www.mara.gov.my

ii) Tarikh permohonan dibuka mulai 07 Oktober 2016 hingga 20 Oktober 2016.

iii) Calon-calon yang terdiri daripada pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Awam, Badan Berkanun atau Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) hendaklah melengkapkan borang elektronik di laman web MARA. Pemohon hendaklah membuat permohonan melalui Ketua Jabatan Masing-masing. Sila pastikan salinan sijil-sijil kelulusan Prestasi Tahunan terkini dibawa bersama semasa temuduga.

iv) Bagi kakitangan yang sedang berkhidmat dengan MARA, salinan sijil-sijil kelulusan yang disahkan dan lain-lain keterangan peribadi beserta LAPORAN SULIT KHAS yang dimeteri oleh Pengawal Pusat masing-masing dan hendaklah dibawa bersama semasa menghadiri temuduga. 


Permohonan jawatan secara online disini

 sumber :  http://myjobelist.blogspot.my
Jawatan kosong kerajaan terkini 2016 | Majlis Amanah Rakyat (MARA) Jawatan kosong kerajaan terkini 2016 | Majlis Amanah Rakyat (MARA) Reviewed by Tular Lagi on 8:15 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.