Like us for get Notifications

Detik Detik 12 Jam Terakhir Sebelum Wanita Wanita Ini Menjalani Hukuman Mati



Derik Detik 12 Jam Terakhir Sebelum Wanita Wanita Ini Menjalani Hukuman Mati
Negeri China memang terkenal dengan komitmen hukumnya yang sangat kuat. Terbukti dengan komitmen undang-undang yang mereka miliki negara tersebut mampu menekan perbuatan jahat di negara tirai bambu tersebut. Yang sering kita dengar adalah ketegasan kerajaan China dalam mengenakan hukumann mati terhadap koruptor,jelas sekali hukuman ini mampu menekan perbuatan korupsi di negara tersebut. Itulah kejayaan China.
Foto-foto ini memaparkan 12 jam terakhir Perempuan China menjelang pelaksanaan hukuman matinya. Perempuan ini terjerat kes Dadah, kerana kesalahannya tersebut pihak mahkamah menjatuhkan hukuman mati kepadanya.
Kelihatan dalam foto-foto ini, pada awalnya dia kelihatan tenang dan menerima semuanya dengan lapang dada termasuk harus merelakan sesuatu yang paling berharga dalam hidupnya iaitu nyawa untuk di akhiri oleh penembak dalam sebuah perarakan hukuman mati. Perempuan ini sempat bergurau dengan rakan-rakannya dan menyampaikan beberapa mesej menjelang kematiannya.
Bagaimanapun, dia adalah manusia biasa yang pasti akan muncul ketakutan pada saat menjemput kematian yang dia saksikan sendiri di depan matanya. Foto-foto terakhirnya menampakkan raut wajahnya tegang.
Sebuah pelajaran penting dapat kita ambil dari peristiwa ini, berfikirlah seribu kali untuk mula menggunakan dadah. Hukuman mati seperti ini bermula dari pekara kecil, yaitu cuba menggunakan dadah.
menjelang-hukum-gantung1
menjelang-hukum-gantung2
menjelang-hukum-gantung3
menjelang-hukum-gantung4
menjelang-hukum-gantung5
menjelang-hukum-gantung6
menjelang-hukum-gantung7
menjelang-hukum-gantung8
menjelang-hukum-gantung9
menjelang-hukum-gantung10
menjelang-hukum-gantung12
menjelang-hukum-gantung13
Detik Detik 12 Jam Terakhir Sebelum Wanita Wanita Ini Menjalani Hukuman Mati Detik Detik 12 Jam Terakhir Sebelum Wanita Wanita Ini Menjalani Hukuman Mati Reviewed by Mad Pikghie on 10:32 PM Rating: 5
Powered by Blogger.