Like us for get Notifications

[VIDEO] Emosi Nabil buat Luna dan Nora turut mengalirkan airmata



Persembahan Nabil pada separuh akhir Maharaja Lawak Mega 2013 di Stadium MBJB, Johor, Jumaat lalu, yang menyentuh peribadi Luna Maya membuatkan dia menerima kecaman peminat.

Bagaimanapun, dia akur dan meminta maaf secara terbuka kepada Luna Maya.
Oleh itu, dalam segmen kedua persembahannya pada final Maharaja Lawak Mega 2013 yang berlangsung di Stadium Malawati Shah Alam, malam tadi, Nabil menyanmpaikan lagu khas yang turut ditujukan kepada semua juri.

Persembahannya yang penuh emosi ini membuatkan Luna Maya dan Nora Danish mengalirkan airmata.



[VIDEO] Emosi Nabil buat Luna dan Nora turut mengalirkan airmata [VIDEO] Emosi Nabil buat Luna dan Nora turut mengalirkan airmata Reviewed by Tular Lagi on 1:55 PM Rating: 5

1 comment:

  1. Terlajak perahu boleh di tarik tapi telajak kata "Lu pikir lah sendiri" bagi saya ini bukan pertama kali si Nabil membuat lawak yg mengaibkan orang, kalau rasa dah tak da idea lebih baik buat macam kumpulan Boboi yg mohon di singkirkan. Nabil seorang pelawak yg bagus pada mula penglibatan nya dalam bidang itu tapi lama kelamaan lawak Nabil makin merapu dan ada dalam satu insiden di mana Nabil menjadi pengacara bersama Aznil dan ketika bercakap denga Adi Putra belia dengan selamba membangkitkan isu skandal Adi Putra di depan audiance kemudian menyembunyikan diri di belakang Aznil, saya rasa itu sifat Kurang Ajar dan memalukan dan bagi saya Lawak Nabil dalam MLM tak da satu pu yg berkualiti dan buapt Nabil jangan jadi Biadap bila rasa diri tu di atas.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.