Like us for get Notifications

Dalam gambar, beliau memang cantik, dalam televisyen, cantik sedikit sahaja - Zahid



Tidak ada gunanya mengundi calon DAP bagi Pilihan Raya Kecil (PRK)Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud hanya kerana rupa parasnya kerana beliau sebenarnya tidaklah secantik seperti yang dipaparkan dalam gambar dan televisyen, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

Naib Presiden Umno itu memberitahu kira-kira 200 anggota polis di Teluk Intan hari ini bahawa beliau sendiri pernah bertemu dengan Dyana‎ sekali dan tidak kagum dengan penampilannya.

"Undi awal, dan undi calon terbaik di kalangan semua calon yang baik. Jika anda mahu memilih seseorang yang cantik, tetapi tidak boleh berkhidmat kepada anda, apa gunanya?" tanya Zahid dalam majlis bersama anggota polis tersebut di sini.

"Beliau tidak tinggal di sini. Saya melihatnya, berhadapan dengannya dan ‎berjabat tangan, beliau tidaklah cantik sangat! Dalam gambar, beliau memang cantik, dalam televisyen, cantik sedikit sahaja," katanya yang mencetuskan ketawa daripada hadirin yang kebanyakannya adalah lelaki.
Katanya kepada hadirin malah "isteri Tuan Goh" lebih cantik daripada Dyana, yang dipercayai merujuk kepada Ketua Polis Hilir Perak Penolong Komisioner Goh Kak Liang.
"Isteri Tuan Goh lebih cantik! Semasa dia muda. Tetapi dia masih cantik. Adakah dia ada di sini?" kata Zahid berjenaka.
"Tetapi saya tidak berkempen. Hanya memilih sesiapa sahaja, asalkan orang itu sama seperti saya , " katanya.

Sementara itu, pada sidang akhbar kemudian, Zahid menafikan dakwaan DAP kurang daripada 10,000 polis ditugaskan memerangi jenayah, dan sebahagian besar pasukan polis ditugaskan melindungi ahli politik.
Dalam gambar, beliau memang cantik, dalam televisyen, cantik sedikit sahaja - Zahid Dalam gambar, beliau memang cantik, dalam televisyen, cantik sedikit sahaja - Zahid Reviewed by Tular Lagi on 7:00 PM Rating: 5

2 comments:

  1. Alahai... Taraf menteri pun tumpang sama mengulas mengenai kecantikan. Dia masih belum sedar rakyat memilih kerana perjuangan parti bukan kecantikan. Walau apapun Dyana tetap lebih cantik berbanding isteri menteri ini ketika zaman anak dara lagi.

    ReplyDelete
  2. Dia jealous kerana bibi dia tak cantik...kahkahkah...!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.