Like us for get Notifications

Raja Bomoh sokong calon BN Teluk Intan













TELUK INTAN: Kemunculan Raja Bomoh Ibrahim Mat Zin di majlis pengumuman calon BN 
bagi pilihan raya kecil Parlimen Teluk Intan untuk "merestui" calon BN Datuk Mah Siew Keong menarik perhatian ramai pihak.

Ibrahim, yang menjadi terkenal selepas melakukan upacara di KLIA kononnya untuk membantu mencari pesawat MH370 yang hilang pada bulan Mac lalu dilapor Malaysiakini hadir untuk membantu kemenangan calon BN.

Selepas dirakam menjalankan ritual ditepi pantai dengan beberapa pembantunya untuk 'mencari' serpihan pesawat MH370, Ibrahim yang menetap di Perak dirakam hadir di lebuh raya utara-selatan arah utara untuk menghalau puaka yang diyakini beliau menjadi punca nahas mengorbankan Pengerusi DAP, Karpal Singh dan pembantunya pada 17 April lalu.

"Jika perlu, saya akan membantu apa yang saya boleh untuk kemenangan calon BN," katanya kepada Malaysiakini.

Beliau memakai sut serta bertali leher, bersama tanda namanya dan pin 1Malaysia.

Walaupun pemangku Ketua Gerakan Bahagian Teluk Intan, Choo Weng Kee mengakui pihaknya tidak menjemput Ibrahim, namun foto Raja Bomoh itu berpelukan mesra dengan Ketua Pemuda Gerakan Tan Keng Liang disiarkan blog Omak Kau!!!!

Ibrahim bagaimanapun tidak menjalankan sebarang upacara pada majlis itu dan hanya memerhatikan perjalanan majlis.
Raja Bomoh sokong calon BN Teluk Intan Raja Bomoh sokong calon BN Teluk Intan Reviewed by Tular Lagi on 5:09 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.