Like us for get Notifications

Selera saya memang mat saleh - Siti Saleha





KISAH hubungan mesra pelakon Siti Saleha dengan seorang lelaki kacak persis mat saleh sememangnya sudah lama diperhatikan.

Malah, hubungan yang terjalin antara mereka berdua juga sudah diakui secara terang-terangan oleh si empunya badan yang juga berdarah kacukan Melayu-Inggeris itu.

Cuma baru-baru ini, Siti Saleha membawa teman lelakinya menghadiri majlis perkahwinan penerbit filem Kerat 14, Harvinder Uppal.

"Itulah kali pertama saya bawa dia menghadiri majlis secara terbuka," katanya.

Bagaimanapun, pelakon drama Nora Elena itu sehingga kini masih lagi berteka-teki mengenai identiti jejaka yang dikenalinya sejak 10 bulan lalu itu.

"Dia seorang pemuda kacukan, tapi saya tak boleh beritahu kacukan apa. Apa yang boleh saya katakan, buat masa ini saya selesa dengan dia," tutur pelakon berusia 24 tahun itu.

Menurut Siti Saleha, lelaki yang enggan didedahkan namanya itu memiliki ciri-ciri seorang lelaki idamannya.
"Dia penyayang dan matang. Lebih penting, saya dapat rasakan yang kami serasi antara satu sama lain.
"Kami suka melancong," kongsi pelakon filem Kerat 14 itu.

Bagaimanapun, ketika ditebak soal kahwin, cepat-cepat Siti Saleha menegaskan bahawa dia masih muda dan belum terfikir ke arah itu.

Katanya, banyak perkara yang perlu diambil kira sebelum ingin mengakhiri zaman bujang.
"Kami masih lagi dalam fasa mengenali hati budi masing-masing. Lagipun, saya masih muda. Nak fikir fasal kahwin dalam masa terdekat ini belum lagi rasanya.
"Saya belum bersedia nak kahwin," katanya yang tidak pernah meletakkan sebarang umur untuk mendirikan rumah tangga.

Sungguhpun begitu, menurut adik kepada vokalis kumpulan Bunkface, Sam itu, hubungan mereka berdua sudah pun diketahui oleh ahli keluarga masing-masing.
"Kami dah pernah jumpa ahli keluarga. Mereka okey. Penerimaan keluarga pun baik," ujarnya.

Melihat kepada kisah hubungan cinta yang melibatkan pemilik nama sebenar Siti Saleha Mohd. Baharum itu, dia sebelum ini pernah menjalin hubungan istimewa dengan seorang jejaka Inggeris, Robin Coenraad.

Kali ini, teman lelaki baharunya itu juga berwajah persis lelaki Inggeris.

Bezanya cuma kini identiti lelaki berdarah kacukan itu mahu disimpan Siti Saleha sebagai privasi.

Siti Saleha mengakui yang dia selesa dan hanya meminati lelaki yang mempunyai darah kacukan sepertinya.

"Sejujurnya, selera saya memang lebih kepada lelaki berdarah kacukan. Tapi itu tidak bermaksud saya tak pandang langsung lelaki tempatan," katanya yang pernah menjalin hubungan dengan pemain bola sepak negeri Sabah, Syed Adney Syed Hussein.

Sementara itu, Siti Saleha berkata dia tidak mahu menggunakan huruf tertentu untuk merujuk pangkal nama teman lelakinya itu.
"Tak ada huruf tertentu untuk membahasakan siapa dia (teman lelaki). Tapi saya panggil dia baby," seloroh Siti Saleha.

Dalam perkembangan lain, menurut Siti Saleha, dia kini sedang sibuk dengan penggambaran drama Manis untuk siaran Astro Ria.

"Ia drama 13 episod arahan pengarah Joza. Saya memegang watak seorang akauntan yang cuba menyelamatkan sebuah syarikat daripada jatuh muflis," tutupnya.

Selera saya memang mat saleh - Siti Saleha Selera saya memang mat saleh - Siti Saleha  Reviewed by Tular Lagi on 9:59 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.