Like us for get Notifications

Fasha Sandha dedah miliki harta sebanyak 3.5 Juta ?



Baru-baru ini Cik Andalusia menghadiri satu majlis pelancaran minyak wangi terbaru di salah sebuah kelab di The Curve, Damansara. Dalam majlis itu Cik Andalusia terserempak dengan ramai sahabat lama yang sudah lama tidak bertemu.

Apabila sudah bertemu banyaklah perkara yang hendak dibualkan. Dalam banyak-banyak perkara yang dibualkan itu, ada satu gosip yang ingin Cik Andalusia kongsikan bersama anda semua.



Kata-kata hikmah dan kisah kosong kosong selebriti yang pasti menyentuh hati anda [ klik sini ]


Kononnya ada seorang pelakon popular wanita ini sibuk memberitahu orang lain yang dia langsung tidak risau dengan tindakan pihak media yang memboikot dirinya. Ini kerana menurut pelakon itu, dia sekarang sudah mempunyai simpanan sebanyak RM3.5 juta dan boleh berhenti berlakon pada bila-bila masa! Amboi! Riaknya pelakon wanita ini. Kalau ya pun, tidak perlulah hebohkan pada semua orang.

Tetapi Cik Andalusia pelik juga, kalau dia mempunyai simpanan sebanyak itu, mengapa gaji pembantu peribadinya tidak berbayar berbulan-bulan? Kalau berbayar pun, dengar kata, cuma beberapa ratus sahaja. Tidak setimpal dengan tugasan yang perlu dipikul oleh pembantu peribadi tersebut.

Gambar Raya Fasha Sandha 1 Fasha Sandha dedah miliki harta sebanyak 3.5 JutaLagi satu yang pelik, menurut beberapa rakan media yang lain, pelakon wanita ini juga tengah sibuk menghubungi beberapa wartawan kerana ingin tahu sama ada tempoh dia diboikot sudah berakhir atau belum? 
Hai! kalau betul tidak kisah, mengapa harus ambil tahu? Nampak sangat awak itu cakap tidak serupa bikin! Sekali lagi, siapa rasa bukan Fasha Sandha, sila angkat tangan! Ha ha. Jangan risau Fasha Sandha, syokbah.com tidak pernah memboikot Fasha, malah lebih suka jika Fasha muncul dengan lebih kerap. | syokbah.com
Fasha Sandha dedah miliki harta sebanyak 3.5 Juta ? Fasha Sandha dedah miliki harta sebanyak 3.5 Juta ? Reviewed by Tular Lagi on 4:59 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.