Like us for get Notifications

Rozana Misbun Didakwa Drama Queen Serta Kuat Menipu ?

                    


Rozana Misbun Didakwa Drama Queen Serta Kuat Menipu? |  Ramai yang memberikan komen serta maklum balas berikutan daripada artikel serta video yang dimuatnaik mstar online pada pagi semalam, mengenai luahan hati Rozana Misbun, 36, mengenai kemelut yang berlaku di antaranya dengan suaminya, Awie Wings.


Dah lama tak nampak coretan-coretan ‘legendary' Ujang kan? Ramadhan ni ‘special’ sikit... [ TENGOK SINI ]


Namun begitu, luahan hati Rozana itu telah dibidas oleh seorang wanita yang menamakan dirinya sebagai Ain Hussin. Malah, Ain Hussin yang sebelum ini mengakui kenalan kepada Awie serta Rozana mendakwa bahawa luahan Rozana itu adalah satu penipuan serta drama yang dilakukan dengan tujuan untuk meraih simpati orang ramai.

Buktinya, anak pertama Awie iaitu Aleeya telah bertanya, siapakah pengarah kepada video tersebut.

Jelas Ain Hussin lagi, pertanyaan Aleeya itu jelas membayangkan bagaimana hubungan sebenar Rozana terhadap anak-anak Awie selama ini.

"Hubungan dia dengan anak anak arni baik Sahaja? Oh come on Rozana. Nak menipu pun agak agak. JGN ingat you boleh suruh kita orang menipu untuk you lagi.....

"Semua orang tahu betapa kuat you drama..... Airmata simpan lah...... But again Kalau tengok video dia anda Akan perasan mana Ada airmata keluar.... Hati batu and pura pura.


sumber : bloglist



Dah lama tak nampak coretan-coretan ‘legendary' Ujang kan? Ramadhan ni ‘special’ sikit... [ TENGOK SINI ]



Rozana Misbun Didakwa Drama Queen Serta Kuat Menipu ?  Rozana Misbun Didakwa Drama Queen Serta Kuat Menipu  ? Reviewed by Tular Lagi on 8:24 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.