Like us for get Notifications

Fadzil Zahari Belum Bersedia Untuk Meminang Yana Samsudin .

fadzil zahari dan yana samsudin


Umum mengetahui bahawa Fadzil Zahari dan Yana Samsudin sedang hangat bercinta. Pasangan ini jelas kelihatan manis ketika bersama ibarat pinang di belah dua.

Ramai peminat tertanya-tanya, bilakah pasangan ini bakal disatukan dalam satu ikatan perkahwinan. Jelas Fadzil, beliau sudah mempunyai niat di hati untuk berkahwin tetapi buat masa sekarang beliau ingin menumpukan kepada syarikat miliknya Prokuya Studio Sdn Bhd.


“Hati saya sudah terdetik (nak kahwin) tapi memandangkan saya pun baru saja membuka perniagaan dan syarikat saya, jadi saya nak pastikan syarikat saya ini stabil dahulu. Selepas itu barulah saya fikirkan tentang soal kahwin.

Kalau ada rezeki, ada jodoh…InsyaAllah. Tapi setakat ini belum ada apa-apa perancangan lagi.”


pss: Alahai Fadzil, kalau sudah mempunyai niat tu teruskan sahaja. Jika anda berkahwin pun, anda masih lagi boleh memberikan fokus kepada syarikat anda bukan? Perkara yang baik usah ditangguhkan lagi. Ye dak?


Siapa sangka, cabaran mudah macam ni boleh menang hadiah bernilai RM20,000? [ info lanjut klik sini ]


Fadzil Zahari Belum Bersedia Untuk Meminang Yana Samsudin . Fadzil Zahari Belum Bersedia Untuk Meminang Yana Samsudin . Reviewed by Tular Lagi on 1:43 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.