Like us for get Notifications

GEMPAR! - APABILA PASANGAN PENGANTIN CINA BERJALAN SEPARUH BOGEL DI IPOH ! (6 GAMBAR)



 g

 Berita tergempar dari IPOH! belum sudah pasal kes kegiatan pesta sukan bogel di Pulau Pinang yang memalukan, kali ini kita di gemparkan pula dengan pasangan pengantin cina berjalan separuh bogel di Ipoh.

Tema gambar perkahwinan yang tidak senonoh dan mencemarkan imej Malaysia.


Apo hok abe Iwere duk rap pasa Kelate nih bleh tuko pandange demo berkait nga Kelate

Dua gambar pasangan cina separuh #b0gel tersebar di laman Facebook. Pasangan cina yang baru berkahwin mengambil keputusan untuk menggunakan tema 'separuh bogel' untuk photoshoot mereka mengemparkan orang di sekitar Ipoh.


Si lelaki tidak memakai baju, manakala pasangannya pula hanya memakai pakaian dalam sahaja. Tindakan tidak senonoh mereka menarik perhatian orang ramai di sekitar lokasi kejadian.




Tanpa sebarang perasaan malu dan segan, mereka berdua berjalan berpimpinan tangan melintas jalan seperti biasa seakan-akan sudah biasa berpakaian sedemikian.





Dalam kejadian kira-kira jam 9 pagi itu, wanita berkenaan dilihat hanya memakai bikini berwarna putih manakala pasangannya hanya memakai seluar panjang hitam tanpa baju.


Buat pengatahuan korang, maklumat terkini telah pun diperolehi mengenai ‘pengantin perempuan’ yang mengambil gambar separuh bogel di Ipoh. Pihak berkuasa telah mengesan dan bakal mengambil tindakan pada model berkenaan.





Perbuatan sebegini adalah salah dan telah melanggar tatasusila sebagai Rakyat Malaysia.

Menurut Ketua Polis Perak, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani, kes itu kini sedang disiasat di bawah Seksyen 14, Akta Kesalahan Kecil iaitu kelakuan aib di khalayak ramai.


Seorang saksi yang enggan dikenali memberitahu, rakaman sesi fotografi itu dipercayai dilakukan tidak lama iaitu kira-kira 10 minit, bagaimanapun ia menarik minat pengguna jalan raya yang memberhentikan kenderaan kerana mereka berpakaian menjolok mata serta tidak senonoh. tta

GEMPAR! - APABILA PASANGAN PENGANTIN CINA BERJALAN SEPARUH BOGEL DI IPOH ! (6 GAMBAR) GEMPAR! - APABILA PASANGAN PENGANTIN CINA BERJALAN SEPARUH BOGEL DI IPOH !  (6 GAMBAR) Reviewed by Tular Lagi on 11:03 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.