Like us for get Notifications

Selebriti dan juga pengacara yang kutuk rakyat Palestin, kini Koma !


Selebriti dan juga pengacara dari Amerika Syarikat, Joan Rivers dilaporkan mengalami masalah pernafasan yang cukup parah sehingga harus dikejarkan ke hospital.
Dilaporkan oleh laman hiburan TMZ, pengacara itu dikejarkan ke hospital Mt. Sinai, New York, kemudian menjalani pembedahan tekak untuk mengatasi masalah pernafasan yang dialaminya kelmarin. Namun semasa operasi pembedahan dijalankan, ada masalah serius yang membuatnya berhenti bernafas. Nasibnya cukup baik apabila pasukan perubatan memberikan bantuan dengan pantas, sehingga nyawa Joan masih boleh diselamatkan.
Hingga kini keadaan Joan sudah mula stabil. Namun, dia masih dalam fasa kritikal dan belum sedarkan diri. Sebelum ini Joan Rivers dikritik dengan hebat lantaran melontarkan komen kontroversi berkaitan pencerobohan tentera Israel ke Gaza.


Dia mengeluarkan kenyataan bahawa rakyat Palestin memang layak mati. Kedua ibu bapa Joan Rivers yang berbangsa Yahudi-Rusia turut menghina warga Palestin yang terkorban.“Mereka yang terbunuh adalah orang-orang dengan IQ rendah,” katanya di dalam satu temubual. Dia juga telah memperkecilkan kematangan Selena Gomez dengan mempersoalkan dari universiti mana beliau mendapat pendidikan kerana tidak memahami isu sebenar konflik Palestin-Israel. Wanista
Selebriti dan juga pengacara yang kutuk rakyat Palestin, kini Koma ! Selebriti dan juga pengacara yang kutuk rakyat Palestin, kini Koma ! Reviewed by Tular Lagi on 9:37 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.