Like us for get Notifications

gempar ! SEEKOR buaya muncul dalam longkang di SMK Subis,


SEEKOR buaya muncul dalam longkang di SMK Subis, Miri semalam.



ADS ; Kalau korang tengok video ni betul-betul, Johan ni bukan seperti yang korang sangkakan

MIRI - Kira-kira 300 orang pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Subis dekat sini gempar apabila seekor buaya tembaga tiba-tiba muncul di dalam sebuah longkang sekolah berkenaan, semalam.

Buaya sepanjang 3 meter itu dilihat berjemur di dalam longkang sedalam 5 meter oleh para pelajar kira-kira pukul 12.30 tengah hari.

Seorang pelajar tingkatan lima yang enggan dikenali berkata, kemunculan buaya berkenaan bukan kali pertama dilihat oleh pelajar di situ.

Sebaliknya katanya, seekor buaya lain pernah muncul dan berjemur di tempat yang sama selama beberapa hari kira-kira dua tahun lalu sebelum menghilangkan diri.

"Sang bedal itu akan muncul secara tiba-tiba. Ia membuatkan kami berasa ketakutan dan bimbang reptilia itu akan membaham kami.

"Entah dari mana reptilia itu datang kerana Sungai Niah berada agak jauh dari sekolah ini dan ia telah menimbulkan tanda tanya," katanya.

Susulan daripada penemuan reptilia itu, para pelajar kini takut untuk melakukan sebarang aktiviti berdekatan longkang terbabit.
gempar ! SEEKOR buaya muncul dalam longkang di SMK Subis, gempar ! SEEKOR buaya muncul dalam longkang di SMK Subis, Reviewed by Tular Lagi on 7:54 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.