Like us for get Notifications

LILY ATKINSON ANAK PEREMPUAN MR. BEAN YANG JELITA !

 Rowan Atkinson, pelakon yang sangat dikenali ramai dalam peranan sebagai Mr Bean. Rowan Atkinson atau "Mr Bean" mempunyai anak perempuan yang sudah beranjak remaja dan cantik rupawan. Tidak seperti ayahnya, Lily Atkinson mewarisi wajah sang ibu, Sunetra Sastry. Lily mula menarik perhatian media selepas beliau mendampingi ayah "Rowan Atkinson" dalam tanyangan perdana Johny English Reborn di London, 2011.


Ketika itu, Lily yang baru berusia 16 tahun dan tampil menawan dengan mengenakan kasut boots dan baju pendek. Rupanya Lily mengikuti jejak ayah di dunia seni lakonan. Pada 2004, beliau yang tampil dalam filem keluarga berjudul Tooth. 

Tiga tahun kemudian, Lily turut belakon bersama Rowan Atkinson dalam filem Mr Bean 's Holiday. Sejak saat itu, Lily sudah mula jarang terlibat dalam pembabitantan dalam dunnia pefileman. Dia kembali muncul di hadapan awam dalam acara Goodward Festival pada Jun lalu bersama sahabatnya, Lord Settrington.


Rowan Atkinson (59 tahun) mempunyai dua orang anak dengan isterinya "Sastry", Lily dan Benjamin yang kini berusia 20 tahun. Atkinson dan Sastry berkahwin pada 1990 dan berpisah pada Februari lalu. (News)

LILY ATKINSON ANAK PEREMPUAN MR. BEAN YANG JELITA ! LILY ATKINSON ANAK PEREMPUAN MR. BEAN  YANG JELITA ! Reviewed by Tular Lagi on 2:22 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.