Like us for get Notifications

5 GAMBAR WAJAH WAJAH PELAKON CANTIK BERDARAH KACUKAN !

Wajah-wajah pelakon yang berdarah kacukan sering mendapat perhatian untuk iklan mahu pun dalam drama atau filem.

Keunikan rupa paras mereka yang dilihat sebagai komersial, sering menjadi pilihan kerana mampu menarik minat penonton untuk menonton sesebuah drama ataupun filem.

Jadi, jom lihat siapakah pelakon yang berdarah kacukan yang bukan sahaja cantik, malah berbakat dalam lakonan.


Emma Maembong

Emma Maembong atau nama sebenarnya Fatimah Rohani binti Ismail, merupakan gadis berdarah kacukan Melayu dan Scotland. Bapanya berketurunan Melayu dan ibunya merupakan warganegara Scotland. Emma juga tersenarai di kedudukan ke 71 dinatara 100 Wajah Tercantik TC Candler. Jadi tidak hairanlah, mengapa wajah Emma sering menjadi perhatian untuk drama dan juga iklan komersial. Emma yang popular menerusi drama "Projek Memikat Suami" ini sedang hangat bercinta dengan pelakon dan pelawak Zizan Razak. Walaupun baru-baru ini hubungan mereka retak, namun kini terjalin semula.
Neelofa

Siapa yang tidak mengenali wanita jelita Noor Neelofa Mohd Noor ini. Neelofa merupakan gadis kelahiran Pasir Mas, Kelantan yang berdarah kacukan Melayu, Arab dan Pakistan. Ayahnya berketurunan Melayu, manakala ibunya berdarah Pakistan dan Arab. Neelofa juga merupakan juara Dewi Remaja pada tahun 2010 . Gadis cantik ini sering di kaitkan dengan kerabat diraja. Siapa yang tidak akan terpaut dengan kejelitaan dan kelembutan pengacara program "Meletop" ini. Neelofa juga sebelum ini pernah kecundang dalam kisah cintanya bersama pelakon Hans Isaac.

Fathia Latif

Pelakon yang popular menerusi drama bersiri "Ariana Rose" ini berdarah kacukan Melayu dan Arab. Nur Fathia Abdul Latif merupakan anak kelahiran Ayer Hitam, Penang. Fathia memulakan kerjayanya sebagai pelakon pada tahun 2009 menerusi drama popular "Nur Kasih" bersama Tiz Zaqyah dan Remy Ishak. Fathia sebelum ini juga pernah dikaitkan dengan seorang kerabat. Tetapi dia lebih selesa untuk memilih orang biasa sahaja. Kini Fathia sedang hangat bercinta dengan pelakon Aiman Hakim yang pernah berganding dengannya menerusi drama siri popular "Diandra".

Izara Aishah

Izara Aishah Hashim merupakan pelakon berdarah kacukan Melayu dan Pakistan. Ayahnya beketurunan Melayu, manakala ibunya pulah berdarah Pakistan. Izara merupakan finalis Dewi Remaja bersama-sama Neelofa dan meraih tempat kedua. Izara pernah muncul untuk produk kecantikan Fair & Lovely dan jenama Brands, Innershine. Selain itu, kehidupan peribadi Izara juga sering di korek untuk mengetahui siapa jejaka yang berjaya menawan hatinya. Kini Izara dilaporkan sedang hangat bercinta dengan anak tiri penyanyi terkenal Datuk Siti Nurhaliza, iaitu Adib Khalid.

Nelydia Senrose
Nama sebenar Nelydia ialah Nik Zaris Nelydia Senrose Nik Sen. Nelydia merupakan anak jati Kota Bharu, Kelantan. Ramai yang tidak tahu bahawa Nelydia merupakan gadis kacukan Melayu dan Siam. Nelydia juga memulakan kerjayanya sebagai pelakon ketika berusia 13 tahun menerusi drama "Spa Q" dan namanya mula menjadi sebutan ramai menerusi drama "Setia Hujung Nyawa". Kembarnya yang merupakan kakaknya, Uqasha Senrose juga merupakan seorang pelakon. Nelydia kini sedang bahagia bersama cinta hatinya Qi Razali.
5 GAMBAR WAJAH WAJAH PELAKON CANTIK BERDARAH KACUKAN ! 5 GAMBAR WAJAH WAJAH PELAKON CANTIK BERDARAH KACUKAN ! Reviewed by Tular Lagi on 7:06 PM Rating: 5

1 comment:

  1. wah ini mcm katalog utk golongan VIP memilih.

    mereka tkde masa nk kenal artis2 jelita ni selain menerusi media.

    hantar balaci dan risik je la

    ReplyDelete

Powered by Blogger.