Like us for get Notifications

Salih Yaakob BERCERAI dengan ISTERI KEDUANYA kerana ORANG KETIGA??



Pelawak dan pelakon popular Salih Yaacob, 55, yang sudah berpisah dengan isteri keduanya Nor Raha Hamad, 47, selepas Aidilfitri tahun lalu menganggap ia adalah ketentuan daripada Allah SWT. 


Menurut Salih, sebagai suami dan ketua keluarga, beliau sudah melakukan apa yang terdaya untuk menyelamatkan perkahwinannya namun dia tetap mendesak untuk diceraikan dengan alasan beliau tidak berlaku adil.

Pergolakan rumahtangga mereka bermula sejak tahun 2014 iaitu sebelum penggambaran program Romantika lagi di mana Nor Raha menghadiri majlis perjumpaan semula rakan sekolahnya.

Malah, menurut Salih lagi, bekas isterinya itu terus bernikah dengan lelaki lain selepas habis edah. Kalau hatinya sudah tertutup, tiada gunanya dia memaksa untuk bersama lagi.



Melayari bahtera bersama Nor Raha, mereka di kurniakan lima anak dan juga seorang cucu. Tiga lagi isteri Salih iaitu Norlizah Mamat, 51, Norfara Wahida Sulaiman, 37, dan Samihah Syeikh Ali, 29, masih lagi isterinya.


Apapun, mungkin ini yang terbaik buat kedua duanya. Semoga Salih Yaakob tabah dalam mengharungi dugaan masa
-awakkatmaneee
Salih Yaakob BERCERAI dengan ISTERI KEDUANYA kerana ORANG KETIGA?? Salih Yaakob BERCERAI dengan ISTERI KEDUANYA kerana ORANG KETIGA?? Reviewed by Tular Lagi on 8:42 AM Rating: 5

2 comments:

  1. Tak sangka laki tu (ex-boy)nak ambik "barang second-hand". Kalau moto tak juga, ini orang. kalau aku sorila!

    ReplyDelete
  2. sudah la salih ..baru tau sedih masa ko tambah2 bini dulu de ko tau apa ase ati bini2 ko..nampak nye ilmu kawal bini yg ko amal kn selama ni tk menjadi kan, sedeey sesgt la tu ..padan muko kau

    ReplyDelete

Powered by Blogger.