Like us for get Notifications

Suami Kerat Tiga Isteri Hamil Hingga Janin Terkeluar

jioa
Suami Kerat Tiga Isteri Hamil Hingga Janin Terkeluar|Penemuan seorang mayat wanita hamil 5 bulan ditemui dalam keadaan menyedihkan setelah pihak polis mendapat aduan dari warga  atas bau busuk yang menyegat dari sebuah rumah sewa di sini.
Mangsa 30 yang ditemukan dirumahnya rabu 13.04.2016 dirumahnya dengan keadaan bugil di potong pada kaki,tangan serta bagian perut terburai hingga isi kandungan terkeluar.
Berdasarkan informasi warga perumahan sewa tersebut,muplihah berkata Hari Minggu (10/4/2016) kelmarin mendengar ada sebuah pertengkaran mulut dirumah mangsa kemudian tidak lama selepas itu tidak terdengar apa apa lagi.
“Sehari selepas itu saya mulai mencium bau yang tidak sedap,hari isnin dan selasa sudah tercium tapi tidak terlalu menyegat,hari ini baunya sudah semakin busuk,kami terus membuat laporan polis”.katanya.
Polis yang di maklumkan terus kelokasi kejadian dan mendapati sebuah potongan mayat yang sebagiannya dimasukkan dalam beg pelastik didalam tandas bilik rumah tersebut,tidak jauh daripada situ terdapat janin bayi yang sudah membusuk..
terkeluar
Siasatan awal mendapati mangsa berumur 30 tahun dan baru berpindah ke rumah sewa tersebut bersama suaminya sebagai “suspek utama”
Menurut ketua kepolisian Tangera cikupang indonesia.Pihaknya masih menyiasat identiti mangsa serta motif pembunuhan tersebut.kami juga masih memburu suami mangsa yang hilang dengan tiba tiba.kantanya ketika ditanya pemberita.eberita nusantara news.
Suami Kerat Tiga Isteri Hamil Hingga Janin Terkeluar Suami Kerat Tiga Isteri Hamil Hingga Janin Terkeluar Reviewed by Tular Lagi on 2:26 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.