Dia OKU , Tolong lah Jangan Pukul Dia,Curi duit dia,Perbodohkan dia!



MINTA JASA SEMUA YANG BACA TOLOng SHARE PADA SEMUA SEBAGAI PERINGATAN,TQ

bukan orang segamat kalau tak kenal dia ni .

kepada semua yg mengenali dia , saya minta jasa baik semua tolong lah jangan pukul dia,curi duit dia,perbodohkan dia! tolong lah kesian lah dekat dia , cuba kalau salah satu keluarga kita jadi macam ni apa perasaan kita ? 

dan kepada siapa yang mencuri duit dia atau pukul dia masa di shell tolong lah minta maaf pada dia , kesian muka dia bengkak sampai luka2! korang ni takda hati perot ke orang yang macam ni pon kau nak curi duit dia sampaikan pukul dia !!! apa yang korang dapat buat dia macam tu ... bulan puasa ni ringan2 kan lah amalan bersedekah pada orang yang kurang upaya... tak kisah orang nak kata apa pda saya . bagi saya dia ni tak kacau orang pon , hari2 dia datang jumpa saya dekat os mintak biskot , bila bagi biskot bukan main senyum sampai ke telinga . semoga allah lindungi setiap perjalanan mu...


kredit : Winda Chuee
Dia OKU , Tolong lah Jangan Pukul Dia,Curi duit dia,Perbodohkan dia! Dia OKU , Tolong  lah Jangan Pukul Dia,Curi duit dia,Perbodohkan dia! Reviewed by Mad Pikghie on 10:32 PM Rating: 5
Comments
0 Comments

No comments:

Powered by Blogger.