Like us for get Notifications

Kronologi Dan Punca Ibu Kerat Kemaluan Bayi 1 Tahun Hingga Mati

kikjus
Kronologi Dan Punca Ibu Kerat Kemaluan Bayi 1 Tahun Hingga Mati|Mudmainah 30 tahun,seorang ibu yang sanggup membunuh anak kandungnya sendiri yang berusia 1 tahun,kini telah menjalani pemeriksaan jiwa.
Mangsa arjuna ditemukan dalam keadaan menyayat hati dengan tangan dan jari terpotong serta kemaluannya di kerat,hingga bayi malang itu meninggal dunia.
Sebelumnya dimaklumkan mangsa kedua anak angkat juga kehilangan telinga dalam kejadian tersebut,bagai manapun kejadian yang berlaku di Cengkareng jakarta barat ahad kelmarin,berikut adalah kronologi sekaligus punca Mudmainah membunuh anak kandungnya dengan kejam.
Kronologi Dan Punca Mudmainah Kerat Kemaluan Bayi 1 Tahun Hingga Mati
1.Pada jam 15.00 hari kejadian jiran Aminah (30) mendengar suara jeritan dari dalam rumah Mudmainah,beliau juga berkata beberapa hari sebelum kejadian Mudmainah sempat mengeluarkan kata kata kesat terhadap suaminya.
Ketika itu dia cuba mengintai namun hanya melihat Mudmainah memegang pisau dalam keadaan bogel.
2.Pada jam 19.40.Denny suami pelaku Mudmainah (28) sampai kerumah pada jam 19.40. Pintu Rumahnya dikunci dari dalam dan terpaksa dibuka dengan cara paksa menggunakan besi.
3.Ketika ia masuk,ia menemui isterinya duduk disebah mayat bayinya arjuna 1 tahun dalam keadaan bogel dan mulut berdarah.
4.Denny menjerit minta tolong kepada warga dan melaporkannya kepada pihak polis,
5.Mudmainah Jadi Kurus Kering selepas menikah:
Kakak Mudmainah 34 tahun berkata adiknya itu mengalami perubahan sikap selepas menikah dengan denny.
Beliau juga berkata bahwa adiknya sering bercerita bahwa dia dilarang bekerja dan tidak boleh keluar rumah selain dari di larang untuk berjumpa ahli keluarga berdekatan.
Tidak hanya itu bahkan orang tua dan adik beradik kandung saudara pelaku juga dilarang untuk datang kerumah mereka.
Menurut juleha selepas mereka pindah,adiknya itu kerap kali mendapat perlakuan tidak baik dari suaminya dan selalu memburuk burukkan ahli keluarnya yang memiliki kekurang masing masing.
Selain dari pada itu Mudmainah pernah bercerita pada juleha bahwa dia sudah jemu hidup dikongkong oleh suaminya dan mahu bercerai.
6.Analisis Prof Adrianus Terkait Mudmainah:
Seorang ibu membunuh anak kandung adalah hal yang aneh,tidak mungkin bahkan mustahil,Jika hal itu sampai terjadi si ibu pasti sudah mengalami tekanan jiwa.
Saya yakin dia mengidap skizofrenia akut. Itu gangguan jiwa yang ekstrem akibat tekanan hidup.
Mengidap skizofrenia Ini biasanya tidak sedar dengan apa yang dia lakukan,yang dia tahu hanya balas dendam dengan satu perkara yang sudah lama di pendamnya dengan menunggu waktu yang sesuai.
Pengidap skizofrenia itu hanya akan menimpa orang yang hidupnya tertekan karena hidup miskin dan tertekan akibat kekerasan dalam berrumah tangga.

Eberita
Kronologi Dan Punca Ibu Kerat Kemaluan Bayi 1 Tahun Hingga Mati Kronologi Dan Punca Ibu Kerat Kemaluan Bayi 1 Tahun Hingga Mati Reviewed by Tular Lagi on 8:24 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.