Like us for get Notifications

Rupa-Rupanya King Coco Bukan Calang-Calang Orang. Jom Lihat Biodata Beliau. Pasti Ramai yang Terkejut Besar



Nama Sebenar King CocoMisteri hubungan seorang wanita yang popular dengan panggilan “King Coco” dengan seorang lelaki berstatus suami orang terjawab selepas king coco mix dan suaminya melangsungkan perkahwinan 

Pernikahan ‘King Coco’ dengan lelaki dikenali sebagai Capt Azrin itu telah berlangsung di Hampshire Place, Ampang.

Menerusi sebuah video yang tersebar di laman sosial, ‘King Coco’ sah bergelar isteri kedua Capt Azrin dengan sekali lafaz.

King Coco atau nama sebenarnya Mashaira Ismail dan Capt Azrin atau Azrin Anaz Abdul Shukor dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan dengan mas kahwin berjumlah RM800.

Bagaimanapun video pernikahan pasangan berkenaan telah menerima pelbagai reaksi netizen tidak kira sama ada yang berbentuk positif mahu pun negatif.

Walaupun selamat bergelar isteri namun masih ada netizen yang meluahkan rasa kecewa terhadap tindakan Coco yang menerima lamaran lelaki tersebut dan menganggap wanita itu sebagai perampas.

Antara komen yang diberikan oleh netizen ialah:

Sheka Zulaikha: OMG i can’t believe, apa perasaan 1st wife dia yang masih pregnant?

Mohd Saiful Azlan: Kesiannya wife dia yang sedang pregnant tu. Sepatutnya kau bagi la kasih sayang sepenuhnya pada wife yangg pregnant anak kau tu! Ni kau sakitkan hati dia. Memang la kau mampu tapi fikirlah perasaan wife kau! Kalau amik 2nd wife yang elok perangai xpe gak! Eh jap. Ayah coco xpelat pon. Nama pon Ismail je. Aku igt nama Alexander ke ape.

Orizwana Zulhaimi: Tahniahlah. Moga ko xslmt hidup rampas laki orang. ko xpkr ke ank dlm pert mak die mcm ne?

Nurul Nadia: bnyknya komen negetif. Anggap jala tu jdoh dy..tu hal diorg..yg smua nk mngata tu knapa..bia jela dh jdoh dy kwen ngan laki org.

Shashawany Zulkefly: Elok je ayah dia speaking melayu. Hhehehehehe ape ponn bgus la da kawin. One day kalau si captain tu nk kawin satu lagi jgn meroyan lak.ehhehe

Nurhanie Zainal: X nk la kutuk ape2. Nanti berbalik dkt kite plk….cume…..terpikir ape perasan wife die yg tgh mngandung??…Allahu….semoga wife die tabah hadapi smua nie…kifarah ade…one day die akn kne mcm ni jugak.

Nur Hafizah: Jangan lah kita tahu menghentam dia terus menerus, jangan lah kita menghina dia terus menerus, apa yang terjadi semua pasti ada hikmahnya… meskipun memang dia yang bersalah… mungkin kita tak tahu perubahan yang akan datang nanti… semoga isteri pertamanya sentiasa bertabah.. siapa tahu perancangan Allah itu adalah yang terhebat sebenarnya.. tiada siapa tahu…

Lan Apex: Laa Ismail jee pn nama bapak dia aku ingattkn roberto carlos ke ape acah mix!! Ayyoooo!
Rupa-Rupanya King Coco Bukan Calang-Calang Orang. Jom Lihat Biodata Beliau. Pasti Ramai yang Terkejut Besar Rupa-Rupanya King Coco Bukan Calang-Calang Orang. Jom Lihat Biodata Beliau. Pasti Ramai yang Terkejut Besar Reviewed by Tular Lagi on 1:18 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.